معاونت بازرسی اداره صنعت ، معدن و تجارت استان کرمانشاه خبر داد:

واگذاری نظارت بر واحدهای صنعتی در سطح خرده فروشی به اتاق های اصناف /تجهیز سامانه 124 /مردمی کردن نظارت ها

کد خبر: 250052
|
17:43 - 1393/06/30
نسخه چاپی
واگذاری نظارت بر واحدهای صنعتی در سطح خرده فروشی به اتاق های اصناف /تجهیز سامانه 124 /مردمی کردن نظارت ها
اسلام آبادخبر: معاونت بازرسی اداره صنعت ، معدن و تجارت استان کرمانشاه از نمایشگاه پائیزه اسلام آبادغرب بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر، معاونت بازرسی اداره صنعت ، معدن و تجارت استان کرمانشاه از نمایشگاه پائیزه اسلام آبادغرب بازدید بعمل آورد.
 
 
عباس سجادی راد در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبر نگار اسلام آبادخبر اظهار داشت:سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرساله با توجه به بازگشایی مدارس طبق برنامه به جهت رفع نیازهای خاص شهروندان در این فصل اقدام به برگزاری نمایشگاه فروش پائیزه می نماید.
وی افزود: همیشه تلاش مان این است به جهت تامین نیازمندی مردم مجموعه ای از کالا از طریق واحدهای تولیدی و تامین کالا با همکاری اتاق اصناف در مرکز استان و شهرستانهای تابعه به مردم عزیز ارائه نمائیم.
 
وی ادامه داد: کاری که امسال متفاوت از سالهای گذشته انجام شده اعمال کمیته نرخ گذاری است و هدف کمیته ، نرخ گذاری انواع کالاها از نظر تنوع کمیت و کیفیت  و قیمت مناسب  که 15 تا 20درصد پائین تر از بازار آزاد در محل نمایشگاه عرضه شود و به جهت نظارتی سعی شده اکیپ بازرسی و نظارت با همکاری اتاق اصناف و تعزیرات در محل نمایشگاه مستقر شوندتا اگر چنانچه شهروندی تخلفی یا گرانفروشی مشاهده کرد ، همانجا رسیدگس شود و حق کسی ضایع نشود.
 
 
سجادی رادگفت: امسال  در یک اقدام جدید ،از وجود فروشگاههای بزرگ زنجیره ای هم در نمایشگاهها استفاده کردیم که امکان دسترسی مردم به سایر موارد خرید ساده تر شود.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از اهدافی که سازمان صنعت ، معدن و تجارت در بعد نظارت دارد، تاکید بر مردمی کردن نظارت هاست که در این ارتباط معاونت بازرسی استان ضمن هماهنگی و برنامه ریزیهای انجام شده، نظارت بر واحدهای صنعتی در سطح خرده فروشی را به اتاق های اصناف هرشهرستان واگذار کرده ، با این هدف که موضوع نظارت به صورت مردمی و تخصصی توسط هیئت رئیسه اتاقهای اصناف و اتحادیه های صنفی ذیربط انچام پذیرد.
 
 
 معاونت بازرسی اداره صنعت ، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد به جهت رفاه حال مردم نسبت به تجهیز سامانه 124 اقدام گردید، بطوریکه خریداران و مصرف کنندگان می توانند هرگونه اعتراض و یا شکایت خود را از کالا و خدمات بصورت شبانه روزی منعکس نمایند، که پس از ثبت و رسیدگی های لازم نتیجه در اولین فرصت به شاکی اعلام خواهدشد که در این رابطه ما انتظار همکاری بیشتری از خود خریداران و مصرف کنندگان داریم که انشاءالله بتوانیم این هدف مردم نهاد را عملی بکنیم.
 
 
 
 
انتهای پیام/
 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب