عارف:در مورد همکاری من با دولت یازدهم هیچ شکی نداشته باشید

کد خبر: 24994
|
22:44 - 1392/03/31
نسخه چاپی
 
معاون اول دولت اصلاحات گفت: در مورد همکاری من با دولت یازدهم هیچ شکی نداشته باشید چرا که من بارها تاکید کرده ام آماده‌ام آنچه در توان دارم بکار گیرم و به مجموعه دولت کمک کنم.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا عارف" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با فعالان دانشجویی، اظهار داشت: طی سال‌های اخیر، فضای خوبی در دانشگاه‌ها نبود و بسیاری از دانشجویان انگیزه‌ای برای فعالیت نداشتند ولی اکنون فضا، فضای خوبی است و به نظرم این وظیفه شماست که این فضا را حفظ کنید.
 
وی با تاکید بر اینکه باید فضای همدلی و نگاه امیدوارانه به آینده را حفظ کرد یادآور شد: اگر تشکل‌های دانشجویی دوباره احیا شوند قطعا بهتر می‌توان این فضا را حفظ کرد.
 
معاون اول دولت اصلاحات با تاکید بر حفظ سرمایه اجتماعی، خاطرنشان کرد: باید تشکل‌های مردمی، مردمی بودنشان را حفظ کنند و مردمی باقی بمانند. نباید تشکل‌ها فرمایشی شوند و یا از جایی خط بگیرند.
 
عارف گفت: فضای امید در کشور جان گرفته است و در این چند روزی که مردم شادی می‌کردند و به خیابان‌ها آمده بودند، هیچ کس شعار مرگ بر دیگری نداد که این خیلی ارزشمند است.
 
وی در خصوص نحوه همکاری‌اش با دولت اظهار داشت: در مورد همکاری من با دولت یازدهم هیچ شکی نداشته باشید. من بارها تاکید کردم آماده‌ام آنچه در توان دارم به مجموعه دولت کمک کنم و در گذشته هم به همین شکل اقدام کردم.
 
عارف خاطر نشان کرد: دانشجویان سهم زیادی در نگاه امیدوارانه جامعه به آینده دارند که باید از این سهم بهره ببرند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد