آیت الله شیخ مصطفی علما:

رئیس جمهور منتخب متعلق به همه ملت است/ اکنون وقت تحقق حماسه اقتصادی است

کد خبر: 24992
|
22:42 - 1392/03/31
نسخه چاپی
رئیس جمهور منتخب متعلق به همه ملت است/ اکنون وقت تحقق حماسه اقتصادی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه ملت است و همه باید از او حمایت و پشتیبانی کنند.

 

به گزارش اسلام آباد خبر به نقل ازمرصاد، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: خیلی از افراد و شخصیت ها برای تحقق خلق حماسه سیاسی سخن گفتند و بر آن تاکید کردند اما واقعیت این است که حضور با شکوه مردم در انتخابات لبیک به فرمان مقام معظم رهبری بود.

آیت الله علما گفت: البته همه از اقشار مختلف مردم و جناح های مختلف در خلق حماسه سیاسی نقش داشتند و به همین دلیل باید رقابت ها بعد از انتخابات به یک اتحاد برای رسیدگی به مشکلات و حرکت در مسیر پیشرفت تبدیل شود.

امام جمعه کرمانشاه رئیس جمهور منتخب را رئیس جمهور همه ملت ایران دانست.

وی ادامه داد: اکنون منتخب ملت باید از طرف همه مورد حمایت قرار بگیرد و در راستای حل مشکلات و رفع نواقص به دولت آینده کمک شود و تردیدی نیست که این وظیفه همه است.

نماینده ولی در استان گفت: این همدلی و همقدمی برای کشور پس از حماسه سیاسی منتهی به حماسه اقتصادی می شود و البته وظیفه رسانه ها و صدا و سیما هم درست مثل ایام انتخابات برای حماسه اقتصادی نیز تعیین کننده و مهم است.

وی با اشاره به مناسبت های مهم دهه نخست تیر ماه اظهار داشت: شهادت دکتر مصطفی چمران به عنوان یکی از نخبگان علمی کشور از وی الگویی برای اساتید و دانشمندان ایرانی در زمینه خدمت رسانی به میهن و جانشفانی برای مردم معرفی کرد. همچنین شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه هم که در دهه اول تیر ماه است یکی از مناسبت های مهم این ماه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه بر فراهم کردن زمینه های مناسب برای غنی سازی اوغات فرغت تابستانه تاکید کرد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها