افتتاح دو سيستم آبياري تحت فشار در اسلام آباد غرب

کد خبر: 24572
|
00:12 - 1392/03/31
نسخه چاپی
 افتتاح دو سيستم آبياري تحت فشار در اسلام آباد غرب
باحضور معاون وزير جهاد كشاورزي ،فرماندار اسلام آباد و جمعي از مسئولين استان و شهرستان دو سيستم آبياري تحت فشار در روستاهاي علي آباد و چغازرد به بهره برداري رسيدند.
به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از پورتال فرمانداری اسلام آباد غرب ،باحضور معاون وزير جهاد كشاورزي ،فرماندار اسلام آباد و جمعي از مسئولين استان و شهرستان دو سيستم آبياري تحت فشار در روستاهاي علي آباد و چغازرد به بهره برداري رسيدند.

فرماندار اسلام آباد در مراسم افتتاح اين پروژه ها بيان داشت: اين شهرستان از شهرستانهاي پيشرو در اجراي سيستم هاي مكانيزه كشاورزي بخصوص اجراي سيستم هاي آبياري تحت فشار است و تاكنون 6300 هكتار از اراضي كشاورزي  به سيستم آبياري تحت فشار مجهز شده و در حال حاضر درلين شهرستانهاي استان در اجراي سيستم هاي آبياري تحت فشار رتبه اول استان متعلق به اسلام آباد غرب است.

ايشان در ادامه بيان داشت: در سال جاري 500 هكتار ديگر به سيستم آبياري تحت فشار در شهرستان افزوده خواهد شد و امروز هم به نمايندگي از پروژه هاي انجام شده دو سيستم آبياري در روستاهاي علي آباد و چغازرد  با اعتبار 212 ميليون تومان و اشتغالزايي براي 7 نفر   به بهره برداري رسيد كه با اجراي اين دو سيستم 35 هكتار زمين كشاورزي در اين دو راستا مجهز به سيستم آبياري تحت فشار شدند.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها