کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برنامه های ویژه ای برای تابستان دارد

کد خبر: 24570
|
00:05 - 1392/03/31
نسخه چاپی
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برنامه های ویژه ای برای تابستان دارد
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برای تابستان ضمن ارائه کلاس های مستمر جاری، برنامه و کلاس های ویژه ای در نظر گرفته ایم .
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برای تابستان  ضمن ارائه کلاس های مستمر جاری، برنامه و کلاس های ویژه ای در نظر گرفته ایم .

 

رضا موزونی  با اشاره به برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اظهار داشت: در تابستان برای گروه های سنی مختلف کلاس های گوناگونی به اجرا در خواهد آمد و این کلاس‌ها به گونه‌ای اجرا خواهد شد که در عین آموزش، جذاب و مفرح نیز باشد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود: کلاس‌های خوشنویسی، شعر، نمایشنامه خوانی و قصه گویی از جمله کلاس‌های مورد نظر در بخش ادبی این کانون هستند.

وی همچنین به برنامه ریزی ویژه کانون برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: همچنین در بخش کلاس های ویژه، سفالگری و نقاشی و دیگر کلاس های متنوع و جذاب در نظر گرفته شده اند که در کنار اجرای برنامه های جاری کانون برگزار خواهند شد.

وی ادامه داد: برنامه های جاری کانون بیست و چهار نوع می‌باشد که با تدبیر اندیشیده شده در تابستان امسال، برنامه های ویژه به کمک این کلاس‌ها خواهند آمد.

موزونی خاطر نشان کرد: کتابخانه کانون همچنین علاوه بر انجام وظایف خود در ارائه خدمات در تابستان به محفلی برای برگزاری کلاس های خاص از جمله نمایشنامه نویسی و شعر خوانی در خواهد آمد و البته کتاب های مختص گروه های سنی مختلف از اول دبستان تا دبیرستان نیز به مراجعان ارائه خواهد داد.

 

منبع: مرصاد

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها