نوکیا دوربین ۴۱ مگاپیکسلی برای تلفن ویندوزی EOS را تایید کرد

کد خبر: 24260
|
01:19 - 1392/03/30
نسخه چاپی

پیش از این شایعات و شواهد بسیاری در رابطه با وجود تلفن لومیا EOS با سنسور ۴۱ مگاپیکسلی Pureview به گوش رسید و ما نیز در زومیت مهمترین آنها را پوشش دادیم. حال نوکیا رسما با انتشار یک بنر تبلیغاتی این موضوع را تایید نموده و وعده معرفی آن را به کنفرانس ۲۰ تیرماه خود داده است. پس به این ترتیب نوکیا بالاخره توانسته تا سنسور ۴۱ مگاپیکسلی خود را در ابزاری از خانواده ویندوز فون بگنجاند.

 

نوکیاکنفرانس ویژه‌ای را در تاریخ ۲۰ تیرماه و در شهر نیویورک برگزار خواهد کرد و در آن ازتلفنلومیا EOS بادوربین۴۱ مگاپیکسلی پیورویو پرده بر خواهد داشت.تلفنی که قرار است امیدها را مجددا به کاروان مایکروسافت-نوکیاباز گرداند. انتظار می‌رود در این کنفرانس مایکروسافت نیز حضور پررنگی داشته و اطلاعات جدیدی از نسخه تازه ویندوز فون یا بروز رسانی مربوط به آن ارائه کند.

تلفنلومیا EOS احتمالا از طریق شبکه مخابراتی AT&T در امریکا توزیع خواهد شد. گفته می‌شود اینتلفنمجهز به صفحه نمایش ۴٫۵ اینچ از نوع OLED با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل، قابلیت شارژ بی‌سیم و سیستم عامل ویندوز فون ۸ است. براساس تصاویری که پیش از این به بیرون درز کرده بود،دریچه مربوط به لنزدوربینکه گفته می‌شود ساخت کارل زایس است، بسیار بزرگ‌تر ازتلفن‌های رایج بازار است.

در مورد بدنه دستگاه شایعات ضد و نقیض بسیاری به گوش می‌رسد و برخی به بدنه پلی کربنات و برخی نیز به بدنه تماما آلومینیومی اشاره دارند.

به هر حال اگر با زومیت همراه باشید در ۲۰ تیرماه اطلاعات جامعی از محصول پیش رونوکیادریافت خواهید کرد.

منبعک مرثاد

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد