احمدی نژاد در برنامه تلویزیونی پاسخ خواهد داد

کد خبر: 23493
|
10:16 - 1392/03/28
نسخه چاپی

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون رییس‌جمهور در امور قانون اساسی از پاسخ احمدی‌نژاد به آنچه «سیاه‌نمایی‌ها علیه دولت» خواند، در یک برنامه زنده تلویزیونی خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای این مصاحبه انجام شده است و زمان آن به زودی اعلام می‌شود.

وی روز گذشته  با بیان این مطلب افزود: زمان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری فرصت مناسبی برای عرضه برنامه‌ها و دیدگاه‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری بود که مردم با سلایق مختلف آشنا شوند و صدا و سیما هم این فرصت را به خوبی در اختیار آنها قرار داد. برخی از نامزدها از فضای ایجاد شده به خوبی استفاده نکردند و در جهت تخریب و سیاه‌نمایی خدمات دولت مطالبی را به مردم ارائه کردند که دولت هم در مدت تبلیغات انتخاباتی و برای رعایت شرایط موجود سکوت اختیار کرد.

این عضو کابینه دولت دهم با بیان اینکه پس از مشخص شدن نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری و حضور شگفت‌انگیز مردم در این رقابت‌ها لازم است تا مردم در جریان امور قرار گیرند، افزود: به همین دلیل رییس‌جمهور در یک برنامه زنده تلویزیونی با ارائه گزارشی عملکرد دولت‌های نهم و دهم را تشریح خواهد کرد تا پاسخ برخی سیاه‌نمایی‌ها علیه دولت داده شود.

معاون رییس‌جمهور در امور قانون اساسی با اشاره به برگزاری منظم انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: این انتخابات به بهترین شکل ممکن و با کمترین چالش و مشکلی برگزار شد.

 
منبع:مرصاد نیوز

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها