اوج مظلومیت یک نظام مقتدر/ آیا وقت محاکمه سران فتنه نیست؟

کد خبر: 23055
|
13:49 - 1392/03/27
نسخه چاپی
نتیجه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی نامزد مستقلین و البته نامزد ترجیحی اصلاحطلبان نکات قابل توجهی داشت که در تاریخ ثبت خواهد شد.

 

به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از مرصاد ، ۴ سال از فتنه انگیزی فتنه گرانی که به بهانه های واهی بدترین جفاها را در حق نظام مقدس جمهوری اسلامی روا داشتند می گذرد و امروز نامزدی از تبار میانه روها و مستقلین به پیروزی رسیده است که اصلاحطلبان بعد از کنار رفتن کاندیدای اصلاحات او را ترجیح داده بودند.

بررسی این واقعه حاوی نکات بارزی است که حقانیت و البته مظلومیت نظام مقتدر جمهوری اسلامی را نشان می دهد و البته رو سیاه می کند همه کسانی که کور کورانه دست در دست ضد انقلاب و دولت های استکباری علیه همه مقدسات مردم قد برافراشتند و قیافه حق به جانب گرفتند.

مقایسه واکنش نامزد های اصولگرا به نتیجه انتخابات با هیاهوی فتنه گرانه نامزدهای اصلاحات در انتخابات ۸۸ درس انقلابی بودن و وفاداری و اخلاق به مدعیان دروغین آزاد اندیشی و دمکراسی می دهد.

واکنشی که در اوراق تاریخ ثبت می شود و اوج گناه کسانی را نشان می دهد که به جای تمکین به اختلاف رای یازده میلیونی رئیس جمهور منتخب و به جا آوردن رسم معمول تبریک به وی، همه دستاورد بزرگ نظام و مردم در خلق حماسه ۲۲ خرداد ۸۸ را به مخاطره انداختند و چنگ بر چهره نورانی نظام زدند و بعد هم با ژستی حق به جانب صدای آزادی و دمکراسی و قانون گرایی گلوی آنها را پاره کرد.

این درحالی است که کاندیداهای اصولگرا به پیروزی روی مرز نامزد پیروز که با اختلاف ۴ دهم درصد محقق شد تمکین کردند و در اوج قانون گرایی حماسه سیاسی را به ملت و نامزد منتخب تبریک گفتند.

همه اینها نشان می دهد که همه شرایط برای محاکمه سران فتنه آماده است و باید کسانی که عزم خود را برای نابودی نظام جزم کرده بودند به سزای اعمال غیر قابل گذشت خود برسند تا قانون گرایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به این افراد که تا کنون در لوای عطوفت اسلامی نظام از آن فاصله داشته اند، اعمال شود.

اکنون با روشن شدن فضا و فروکش غبار فتنه وقت روشن شدن تکلیف خائنین به نظام اسلامی است. روشن شدن تکلیف کسانی که اراده کرده بودند همین شور نشاط چند روز گذشته را که در کشور حاکم بود از ملت دریغ کنند.

و البته ضروری است که رئیس جمهور منتخب نیز که رهین رای ملت است از کسانی که بد ترین قانون گریزی ها را داشتند و بدترین جفاها را به مردم مظلوم ایران روا دانستند فاصله کنونی خود را حفظ کند و در مسیر محاکمه کسانی که حتی رئیس جمهور شدن فعلی آقای روحانی را با استناد به اظهارات گذشته خود قبول ندارند، گام بردارد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد