رزاقی‌پور:

مصدومیت ۱۲۶ نفر در 45 مورد تصادف جاده ای اسلام آباد غرب

کد خبر: 228880
|
19:08 - 1393/04/28
نسخه چاپی
مصدومیت ۱۲۶ نفر در 45 مورد تصادف جاده ای اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: رئیس جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب گفت: در سه ماهه نخست امسال ۴۵ مورد تصادف در راههای مواصلاتی شهرستان اسلام‌آباد غرب به وقوع پیوسته که در این حوادث ۱۲۶ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.
علی رزاقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اسلام آبادخبر، با اشاره به وظیفه خطیر جمعیت هلال احمر در امداد رسانی جاده‌ای، اظهار کرد: با توجه به وجود 2 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر در گردنه حسن‌آباد و سه راهی کندهر واقع در حوزه استحفاطی شهرستان اسلام‌آباد غرب، جمعیت هلال احمر این شهرستان نقش بسزایی در امدادرسانی سریع و به موقع در حوادث جاده‌ای دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر اسلام‌آباد غرب بیان کرد: در سطح استان کرمانشاه 8 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای وجود دارد که مدیریت دو پایگاه با شهرستان اسلام‌آباد غرب بوده و همواره امداگران آموزش دیده به همراه تجهیزات پیشرفته امدادی برای امداد‌رسانی جاده‌ای در این پایگاه‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر امداد‌رسانی به موقع را برخود وظیفه می‌داند گفت: جمعیت هلال احمر اسلام‌آباد غرب 930 نفر روز نیروی عملیاتی را در فصل بهار امسال برای امدادرسانی در حوادث جاده‌ای بکارگیری کرده که توصیه اصلی ما به رانندگان عدم تجاوز از سرعت مجاز و سبقت نابجا است.

رئیس جمعیت هلال احمر اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال 45 مورد تصادف در راههای مواصلاتی این شهرستان رخ داده افزود: در این حوادث 126 نفر دچار حادثه شده‌اند.

رزاقی‌پور گفت: متاسفانه در هفته گذشته بر اثر برخورد یکدستگاه مینی‌بوس و اتوبوس در محور اسلام‌آباد غرب به حمیل 8 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و 17 نفر نیز به شدت زخمی شدند که نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در سریع‌ترین زمان ممکن در صحنه حاضر و اقدامات امدادی را برای مصدومان و همچنین رهاسازی اجساد انجام دادند.

وی با بیان اینکه 51 مورد خدمات اسکان اضطراری در سه ماهه اول امسال انجام شده است، بیان کرد: 7 مورد آتش سوزی منزل در فصل بهار امسال به وقوع پیوسته که در پی آن جمعیت هلال احمر با توزیع موکت، پتو و اقلام زیستی به خانوارهایی که دچار مشکل شده‌اند کمک‌رسانی کرده است.

رزاقی‌پور با بیان اینکه حوادث جاده‌ای رخ داده در حوزه استحفاظی شهرستان اسلام آباد غرب در سه ماه نخست امسال 9 نفر را به کام مرگ فرستاده است، گفت: 44 مورد انتقال مصدومان حوادث جاده‌ای به مراکز درمانی و 114 مورد درمان سرپایی از اقدامات جمعیت هلال احمر در فصل بهار امسال بوده است.

انتهای پیام /

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب