جلیلیان :

اختصاص سهمیه حق جنگ زدگی به فرهنگیان اسلام آباد غرب و دالاهو / اگر پستی به عوامل دست اندرکار فتنه داده شود خلاف قانون و جرم است

کد خبر: 228879
|
19:04 - 1393/04/28
نسخه چاپی
اختصاص سهمیه حق جنگ زدگی به فرهنگیان اسلام آباد غرب و دالاهو / اگر پستی به عوامل دست اندرکار فتنه داده شود خلاف قانون و جرم است
اسلام آبادخبر: نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس ، گفت: در راستای پرداخت حق جنگ زدگی فرهنگیان اسلام آباد غرب و دالاهو با پیگیری های به عمل آمده از طریق وزیر آموزش و پرورش، وی دستور لازم برای تهیه لیست مشمولین این طرح را صادر کرده است.
علی جلیلیان در گفتگو با خبرنگار اسلام آبادخبر،  در خصوص اختصاص سهمیه جنگ زدگی به اقشار مختلف مردم این شهرستان اظهار کرد: اختصاص این سهمیه به تمام اقشار مختلف مردم شهرستان های دالاهو و اسلام آباد غرب جزو مطالبات است ولی تحقق این موضوع کار آسانی نیست و نمی توان برای تمام مردم توقع ایجاد کرد.
نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس بیان کرد: هم اکنون اختصاص این سهمیه مربوط به فرهنگیانی است که در مناطق جنگی خدمت کرده و با پیگیری های صورت گرفته از وزیر آموزش و پرورش، وزیر محترم موافقت لازم با این موضوع را انجام داده و در حال حاضر نیز به آموزش و پرورش نواحی ابلاغ شده که لیست افراد مشمول را تهیه کنند.
وی گفت: برخی از اعضای کانون بازنشتگان فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو بهمراه اینجانب دیداری در همین رابطه با وزیر آموزش و پرورش داشته ایم که وزیر نیز دستورات لازم برای ارسال پرونده مشمولین طرح به تهران را صادر، تا اقدامات لازم بر روی آن صورت گیرد.
جلیلیان تصریح کرد: علاوه بر معلمی که در زمان جنگ در سر کلاس درس بوده، تمام مردم حاضر در آن منطقه جانشان در خطر بوده است و ما عقیده داریم که اگر مزایایی وجود دارد باید برای اقشار مختلف مردم باشد اما هم اکنون به دلیل کمبود منابع مالی دولت، پرداخت حق جنگ زدگی به تمام اقشار امکان پذیر نیست و در حال حاضر فقط پرونده فرهنگیان در درست اقدام است.
نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس با بیان اینکه مشکل عمده منطقه بیکاری است، گفت: در هر خانواده چندین جوان تحصیلکرده بیکار وجود دارد که متاسفانه دولت هم تا کنون در زمینه اشتغالزایی اقدامی نکرده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون احداث کارخانه قند 5 هزار تنی و ایجاد پتروشیمی که روند آن به سرعت پیش می رود در دست اقدام است و در صورت تحقق طرح پتروشیمی چندین کارخانه پایین دستی بوجود می آید که باعث رونق اشتغال و اقتصاد در منطقه است.
نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس با اشاره به برخی انتصابات حاشیه دار در استان، بیان کرد: دولت آقای روحانی، جریان خودش را اعتدال معرفی کرده و اعتدال نیز به معنی آن است که افراد تندرو هیچ جایگاهی در دولت نداشته باشند و کسانی که از عوامل فتنه بوده حق ندارند هیچ پستی را تصاحب کنند.
جلیلیان گفت: اگر پستی به عوامل دست اندرکار در فتنه داده شود خلاف قانون و جرم است و باید افراد مومن، متعهد و انقلابی و کسانی که پاسدار خون شهدا هستند مسئولین بگیرند نه افرادی که وابسته به سران فتنه بوده اند.

انتهای پیام/
 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب