مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا انتخاب دکتر روحانی را تبریک گفت

کد خبر: 22620
|
12:27 - 1392/03/26
نسخه چاپی
مهندس سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن گرامیداشت حضور مردم فهیم ایران اسلامی در انتخابات روز ۲۴ خرداد و خلق حماسه بزرگ سیاسی و دشمن شکن , انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم را تبریک گفت .

متن تبریک مهندس مدنی خطاب به منتخب مردم بدین شرح است :
حضرت حجة الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی
رئیس جمهور منتخب مردم شریف ایران اسلامی
با سلام و احترام
خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر مردم فهیم و هوشیار ایران اسلامی با حضور خیره کننده و حداکثری خود در پای صندوقهای رای حماسه ای ماندگار از خود به یادگار گذاشتند و حماسه سیاسی مد نظر رهبر فرزانه انقلاب را تحقق بخشیدند .
اینجانب به نمایندگی از طرف مدیران ، کارکنان و کارگران گروه خودروسازی سایپا انتخاب حضرتعالی که از چهره های شناخته شده ، متخصص ، مدیر و مدبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میباشید را به مقام ریاست جمهوری اسلامی ایران از صمیم قلب تبریک عرض مینمایم .
جا دارد اعلام نمایم که پرسنل گروه خودروسازی سایپا به عنوان سربازان سنگر تولید کشور آمادگی خود را جهت اجرایی نمودن سیاستهای اقتصادی دولت ” تدبیر و امید” که همانا بهبود معیشت مردم ، رشد تولید ملی ، افزایش سطح اشتغال و ایجاد بسترهای سرمایه گذاری در جهت رشد اقتصادی کشور میباشد اعلام نموده و مطمئناً در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد .
سلامتی و موفقیت حضرتعالی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال خواستارم .
سعید مدنی
مدیرعامل

منبع: بولتن

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها