دمیاد پس از انداختن رای به صندوق:

حضور امروز مردم در پای صندوق های رای به مسئولین روحیه خدمت گذاری می دهد

کد خبر: 22082
|
19:38 - 1392/03/24
نسخه چاپی
حضور امروز مردم در پای صندوق های رای به مسئولین روحیه خدمت گذاری می دهد
با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات ها می تواند به مسئولین روحیه خدمت‌گذاری بدهد، خاطر نشان کرد: این مسئله موجب می شود مسئولین در انجام وظایف خود نشاط بیش تری داشته باشند.

اسلام آباد خبر:استاندار کرمانشاه گفت: با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات ها می تواند به مسئولین روحیه خدمت‌گذاری بدهد، خاطر نشان کرد: این مسئله موجب می شود مسئولین در انجام وظایف خود نشاط بیش تری داشته باشند.

 

به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از مرصاد، حجت الله دمیاد صبح امروز، پس از انداختن رای خود به صندوق رای در شعبه دبیرستان استقلال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در ساعات اولیه رای گیری نشان دهنده این است که برای آینده سیاسی کشور اهمیت قائل هستند.

DSC_0375

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه تبلیغات دشمنان برای جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد: حضور امروز مردم بار دیگر نشان داد که ایرانیان به تبلیغات منفی دشمنان توجهی ندارند و به آرمان های انقلاب و نظام پایبند هستند.

وی ادامه داد: برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور ۳۱ هزار نفر در سراسر استان کار اجرای آن را بر عهده دارند.

DSC_0377

دمیاد با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات ها می تواند به مسئولین روحیه خدمت‌گذاری بدهد، خاطر نشان کرد: این مسئله موجب می شود مسئولین در انجام وظایف خود نشاط بیش تری داشته باشند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد