اقدام مشابه سازمان منافقین و وبسایت منتسب به روحانی/ اطلاعات خود را از صندوق اخذ رأی برای ما ارسال کنید!

کد خبر: 22081
|
19:36 - 1392/03/24
نسخه چاپی
در اقدامی مشابه سازمان منافقین و ستاد روحانی از مرتبطین خود خواسته اند اطلاعاتی در خصوص شعبه های  اخذ رای را در اختیار وب سایتهای آنها در فضای مجازی قرار دهند.

 

به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از مرصاد، سازمان مجاهدین خلق که سالهاست به حق لقب منافق را از سوی ملت ایران به پاسداشت خدمات ارزشمند ضداسلامی به دنیای استکبار دریافت کرده است، به مرتبطین داخلی خود، دستورالعمل جاسوسی جدیدی را ارسال کرده است.

در اقدام مشابهی از سوی یک وبسایت منتسب به حسن روحانی از رای دهنگان درخواست شده و این خط مشترک تا حدود زیادی زمینه نارضایتی ملت انقلابی  ایران از این حاشه پردازی ها را فراهم کرده است.

سازمان تروریستی منافقین  از مرتبطین خود در فضای مجازی خواسته است تا در کنار ارسال فیلم و عکس از صندوقهای انتخابیه محله های خلوت در ساعاتی که رأی دهندگان کمتری در صندوقها حضور دارند،‌ جزئیاتی از صندوق مانند برآورد  آراء کاندیداها،  تعداد افراد حاضر در شعبه و مأموران اجرایی و انتظامی را به همراه نشانی و مشخصات صندوق ارسال کنند.

1(2)

انعکاس درخواست روحانی در وب سایت های فتنه

درخواست مشابهی از سوی ستاد روحانی مطرح شده است که بر مبنای آن کسانی که به وی رای می دهند اطلاعاتی از قبیل ساعت رای دادن، شماره صندوق، آدرس صندوق و مسائلی از این دست را به سایت انتخابتی روحانی اطلاع رسانی کنند.

بر اساس این گزارش در اطلاعیه سازمان جاسوسی تروریستی منافقین نیز از مرتبطین خواسته شده تا به حاشیه‌های احتمالی بیشتر از اصل خبرها توجه شده و موارد قابل سوء استفاده را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.

بدین ترتیب هرچند نیروهای امنیتی هوشیار و مراقب هرگونه تحرک عناصر فتنه گر و مرتبطین داخلی ضدانقلاب هستند، در عین حال کنداکتور برنامه‌های رسانه‌ای این گروهک وطن فروش از هم اکنون مشخص بوده و فریاد تقلب در انتخابات و مهندسی آن، قابل شنیدن است.

 1

سر شبکه فعال سازمان منافقین در فیس بوک

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد