تشکر فرمانده انتظامی کرمانشاه از ستادهای مرکزی کاندیداهای ریاست جمهوری در سطح استان

کد خبر: 21866
|
13:44 - 1392/03/23
نسخه چاپی
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ستادهای مرکزی و اصلی کاندیداهای ریاست جمهوری در سطح استان کرمانشاه بارعایت موازین قانونی رفتار کرده اند.

سردار کریم کشوری در گفتگو بامرصاداظهار داشت: ستادهای مرکزی و اصلی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه در طول مدت تبلیغات با رعایت موازین قانونی فضای منظم و قابل قبولی را در عین ایجاد شور انتخابات فراهم کردند که باید از آنها تشکر کرد.

کشوری گفت: گله مندی ما تنها از جایگاه ها و ستادهای متفرقه و خود جوشی است که گاهی از مواقع مزاحمت هایی را برای شهروندان و نظم شهری به وجود می آورند.

وی تصریح کرد: راه انداختن کارنوالهای تبلیغاتی که باعت ایجاد گره های ترافیکی و آلودگی های سمعی و بصری می شد مواردی بود که بعضا اتفاق می افتاد و همانطور که گفتم از سوی ستادهای خود جوش غیر رسمی بود.

وی با تشکر از همه ستادهای اصلی و مرکزی کاندیداها، اطمینان داد که همین نظم و سیاق در روز انتخابات و بعد از آن نیز از سوی این ستادها مشاهده خواهد شد.

سردار کشوری در پایان با دعوت از همه مردم برای حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: تردیدی نیست که ملت ایران در ۲۴ خرداد ماه حماسه آفرین می شوند و مقدمات پیشرفت روز افزون کشور را رقم خواهند زد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد