حجت الاسلام جوادی فر :

اختلاف افکنی میان شیعه و سنی و اسلام هراسی هدف اصلی داعش است

کد خبر: 217989
|
13:41 - 1393/04/07
نسخه چاپی
 اختلاف افکنی میان شیعه و سنی و اسلام هراسی هدف اصلی داعش است
اسلام آبادخبر: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام آبادغرب گفت: تروریسم در نزد بشریت محکوم است و آتش بر افروخته شده توسط تروریست های دست پرورده آمریکا اروپا و ارتجاع منطقه به زودبی دامن خود آنها را خواهد سوزاند.
 
 
حجت الاسلام قاسم جوادی فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبر نگار اسلام آبادخبر، اظهار داشت رژیم های آمریکا، رژیم صهیونیستی ، انگلیس و ارتجاع عرب ، مأموریت و وظیفه خاصی در جنگ علیه حاکمیت کنونی عراق دارند البته کشورها و گروه های دیگری نیز در این هجوم و تجاوز گری دست دارند.

وی ادامه داد بر خلاف تلاش های مذبوحانه ایادی و دست نشانه های شیطان بزرگ ، مقاومت در منطقه نهادینه شده و جبهه استکبار قادر به نابودی آن نیست .
 
حجت الاسلام جوادی فر با بیان اینکه تروریسم در نزد بشریت محکوم است ، تصریح کرد : آتش بر افروخته شده توسط تروریست های دست پرورده آمریکا اروپا و ارتجاع منطقه به زودبی دامن خود آنها را خواهد سوزاند و برخلاف تصور رژیم های قرون وسطایی حامی تروریست های سوریه و عراق هرچند در این نوع میدان ها تعداد زیادی از تروریست ها کشته و معدوم خواهند شد، اما بازماندگان تروریستها از آن به عنوان مسببان اصلی جنایات انتقام خواهند گرفت.

حجت الاسلام جوادی فر با اشاره به شکست نیروهای داعش در سوریه گفت : داعش ها پس از شکست در سوریه به سمت عراق رفتند زیرا قصد دارند با انجام حرکاتی در این کشور توان خود را به نمایش بگذارند.

وی ابراز کرد: یکی از مسائل قابل توجه ، هجوم اخیر تروریست ها به کشور و مردم بی گناه عراق ، برنامه ریزی  هماهننگ رسانه های استکباری ، جوسازی و شانتاژ خبری و عملیات روانی گسترده بود، گروه متجاوز تلاش داشت با ایجاد رعب و وحشت و بزرگنمایی  اقدامات خود ،دولت و مردم عراق و افکار عمومی در سایر کشورها را تحت تأثیر القائات دروغین خود قراردهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام آبادغرب تأکید کرد: مقاومت در سوریه به پیروزی رسیده است و باقی مانده تروریست ها و ماشین جنگی آمریکا و سایر طرف های جنگ در سوریه از کار خواهند افتاد، مشابه این امردر عراق نیز تکرار خواهد شد و مقاومت عراق پیروز نهائی جنگ با تروریسم خواهد بود و تجارب حاصل از این رویداد برای سالهای طولانی، دولت و ملت عراق را بیمه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: وحدت رمز موفقیت و پیروزی کشور و جامعه عراق به حساب می آید ؛ چنانچه دشمن کمترین روزنه و رخنه ای بیابد از همانجا وارد خواهد شد و این یکی از از بزرگترین درس ها و عبرت های جنگ نیابتی امروز در صحنه عراق است.

  جوادی فر خاطرنشان کرد: هیچ یک از طرف های حاضر در صحنه عراق از وضعیت به وجود آمده نباید سوء استفاده کنند و هرگونه خدشه به تمامیت ارضی این کشور  به ضرر جامعه بزرگ عراق خواهد بود.
 
وی افزود: از گذشته دور تا امروز یکی از راهبردهای اصلی دشمن ، اختلاف افکنی میان شیعه و سنی و اقدام اقلیت ها در جوامع اسلامی در راستای راهبرد بزرگ اسلام هراسی و تضیف جامعه اسلامی بوده و هرگونه همراهی با این راهبرد خیانت به امت اسلامی محسوب می شود.

حجت الاسلام جوادی فر تصریح کرد: سپاه پاسداران این اتفاقات را رصد کرده و موضع گیری های لازم اتخاذ خواهد نمود ؛ این اتفاقات مورد توجه جدی ما قراردارد زیرا استان هایی که داعشی ها در آن عملیات کرده اند به مرزهای ما نزدیک است و همین موضوع توجه نیروهای بسیجی ما را به خود جلب نموده تا حدی که هر روز با مراجعه به مسئولین بسیج آمادگی خود را  اعلام می کنند  تا در صورت صلاحدید مسئولین نظام جهت مبارزه با تکفیری ها در عراق بروند.
 
انتهای پیام/
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها