کیانی:

بیش از ۵هزار خانوار اسلام آبادی تحت پوشش کمیته امداد هستند

کد خبر: 196481
|
18:49 - 1393/02/29
نسخه چاپی
بیش از ۵هزار خانوار اسلام آبادی تحت پوشش کمیته امداد هستند
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب حمایت از ۵۰۶۴ نفر در قالب ۲۳۴۸ خانوار مددجوی طرح شهید رجایی و ۹۱۹۷ نفر در قالب ۳۸۳۱ خانوار مددجوی عادی را بر عهده دارد.

سعید کیانی در گفتگو با خبرنگار اسلام آبادخبر، با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای کمک‌رسانی به افراد نیازمند فعالیت‌های متنوعی را انجام می‌دهد، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب حمایت از 5064 نفر در قالب 2348 خانوار مددجوی طرح شهید رجایی و 9197 نفر در قالب 3831 خانوار مددجوی عادی را بر عهده دارد.

کیانی با بیان اینکه اعتبار کمک معیشت اعطایی به مددجویان از منابع امدادی تأمین و پرداخت می‌شود، گفت: طرح شهید رجایی به کمک معیشتی به افراد نیازمند سالمند بالای 60 سال روستایی و عشایری می‌پردازد و در سال گذشته قریب 32 میلیارد ریال کمک معیشت به خانوارهای مددجو عادی و مشمول طرح شهید رجایی تحت حمایت کمیته امداد اسلام‌آبادغرب پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب با اشاره به اینکه در سال گذشته 47 روستا مشمول پرداخت زکات شدند، افزود: بالغ بر 365 میلیون تومان توسط 300 نفر به عنوان زکات در سال 92 پرداخت شده است.

کیانی به اجرای طرح امنیت غذایی اشاره و گفت: 178 نفر از کودکان زیر 6 سال که دارای مشکل سوءتغذیه هستند در قالب طرح امنیت غذایی ساماندهی شده که از این تعداد 10 نفر مورد حمایت مجموعه و 168 نفر نیز توسط دیگر نهادها معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه 890 دانش‌آموز و 465 دانشجو تحت حمایت این نهاد در سطح شهرستان می‌باشند، تصریح کرد: 548 یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب هستند که این افراد توسط 1260 نفر از خیرین حمایت می‌شوند.

انتهای پیام /
ا


 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها