رزاقی:

طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه امسال آغاز می شود

کد خبر: 156767
|
18:56 - 1392/12/16
نسخه چاپی
طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه امسال آغاز می شود
اسلام آبادخبر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفند امسال آغاز و تا ۱۵ فروردین سال ۹۳ ادامه دارد.

علی‌ احمدرزاقی در گفت‌وگو با خبرنگاراسلام آبادخبر، با اشاره به طرح‌های امدادی در ایام نوروز اظهار کرد: اسکان مسافران و برپایی چادر برای راهنمایی مسافران نوروزی عمده اقدامات جمعیت هلال احمر برای پذیرایی از مهمانان شهرستان اسلام‌آباد غرب است و این جمعیت آمادگی کامل جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام‌آباد غرب اظهار داشت: در مورد اسکان مسافران نوروزی هماهنگی لازم  با اداره آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفته و یک اکیپ امدادی نیز جهت پذیرایی از مسافران اسکان داده شده در مدارس بصورت شبانه‌روز فعال خواهد بود.

رزاقی گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از 25 اسفند امسال آغاز و تا 15 فروردین سال 93 ادامه دارد و دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای حسن‌آباد و هرسم بصورت شبانه‌روزی در این ایام فعال هستند.

وی با اشاره به فعالیت یکساله جمعیت هلال احمر در شهرستان اسلام‌آباد غرب افزود: فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در سال 92 در دو بخش حوزه امدادی و بخش داوطلبان صورت گرفته است که در فعالیت‌های داوطلبی توجه به قشر کم درآمد و ضعیف جامعه مد نظر بوده است.

وی گفت: بسته‌بندی و توزیع مواد غذایی به تعداد 300 بسته ورزش ریالی 150میلیون ریالی بین اقشار کم درآمد و خانواده زندانیان در ماه مبارک رمضان و ویزیت و توزیع داروی رایگان در شش روستای محروم شهرستان باهزینه بالغ بر 35میلیون ریال از اقدامات حوزه داوطلبی این جمعیت در شهرستان بوده است.

وی گفت: آموزش دوره های امداد تکمیلی به تعداد 160 نفر، آموزش‌های خود امدادی جهت کارکنان ادارات و دهیاران، کمک به حادثه‌دیدگان در حوادث، اسکان مسافران و در راه ماندگان در برف و کولاک و توزیع مواد غذایی و کنسروجات در بین در راه ماندگان از جمله اقدامات هلال احمر در بخش امدادی بوده است.

رزاقی با اشاره به کمک‌های موردی به 14 مورد آتش‌سوزی و امداد‌رسانی به 99 مورد از  تصادفات گفت: متاسفانه تعدادفوت شدگان در حوادث بویژه تصادفات 10 نفر بوده و تعداد مجروحان امدادرسانی شده امسال نیز 183 نفر است.

انتهای پیام /

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها