حجت الاسلام جوادی فر:

یادواره شهدای روحانی شهرستان های غرب کرمانشاه برگزار می شود

کد خبر: 131525
|
23:44 - 1392/11/12
نسخه چاپی
یادواره شهدای روحانی شهرستان های غرب کرمانشاه برگزار می شود
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام‌آباد غرب گفت: اولین یادواره شهدای روحانی شهرستان‌های غرب استان کرمانشاه به میزبانی سپاه ناحیه اسلام‌آباد غرب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قاسم جوادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار اسلام آباد خبر اظهار کرد: جهاد علما شیعه در تاریخ اسلام از درخششی خاص برخوردار بوده و روحانیت شیعه علاوه بر نقش رهبری مردم همراه مردم و  پیشتاز مردم در مبارزات بوده‌اند.

وی افزود: روحانیت و حوزه‌های عملیه در نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی پیشتازی بوده و این قشر از جامعه نقش بسزایی را در پیروزی انقلاب ایفا کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام‌آباد غرب افزود: حرکت الهی امام خمینی (ره) شوق و شور فراوانی را در دلهای مردم ایجاد کرد و به همین دلیل این حرکت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و رهایی ملت ایران از چنگال طاغوت زمان شد.

حجت الاسلام جوادی‌فر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تجلیل از مقام شامخ شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین رشادت‌ها این عزیزان است و برگزاری یادواره شهدا ابزاری ارزنده در راستای انتقال اینچنین ارزش‌هایی است.

وی بیان کرد: اولین یادواره شهدای روحانی شهرستان‌های غرب استان کرمانشاه به میزبانی سپاه ناحیه اسلام‌آباد غرب در دهه فجر با حضور طلاب و روحانیان بسیج شهرستان‌های غرب استان، اقشار مختلف مردم، مسئولان شهرستان اسلام‌آباد غرب و اعضای کنگره 9800 شهید استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها