سردار کشوری در گفتگو با اسلام آباد خبر:

حرکت نیروی انتظامی در راستای صیانت از آرمان های شهدا است

کد خبر: 119478
|
19:56 - 1392/10/22
نسخه چاپی
حرکت نیروی انتظامی در راستای صیانت از آرمان های شهدا است
اسلام آباد خبر:فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه گفت:حفظ دستاورد های شهدا و یادگارهای شهدا بر عهده همه ما است و انتظامی نیز در این زمینه نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.
سردار کریم کشوری فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر در اسلام آباد غرب گفت:یاد شهدا ،خاطره شهدا و تاسی از شهدا باعث قوت قلب و ایجاد انگیزه در انسان است و زمانی که انسان در یادواره ها شرکت می کند و خاطرات شهدا برایش تداعی می شود احساس دین بیشتری نسبت به انقلاب اسلامی می کند.

وی افزود:حفظ دستاورد های شهدا و یادگارهای شهدا بر عهده همه ما است و انتظامی نیز در این زمینه نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

سردار کشوری گفت:حفظ امنیت مردم ،حفاظت از امنیت اخلاقی و امنیت اجتماعی ،صیانت از دستاورد های شهدا است چرا که مردم ما با استقامت همه دشمنی ها را تحمل کردند و حق دارند از امنیت خوبی برخوردار باشند و نیروی انتظامی نیز بطور طبیعی در این راستا عمل می کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت:بحمدالله در سطح کشور و همچنین استان کرمانشاه  ما شاهد دستاورد های خوبی در زمینه فعالیت نیروی انتظامی هستیم .

وی خاطرنشان کرد: امنیتی فعلی موجود در کشور با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست و امنیت کلی که در کشور ایجاد شده نتیجه و حاصل تلاش تک تک افرادی است که در نیروی انتظامی فعالیت می کنند.

سردار کشوری با اشاره به اینکه در برخی از برهه های زمانی در سطح شهر اسلام آباد افرادی با قدرت نمایی باعث ایجاد اخلال نظم عمومی می شدند گفت: بحمدالله از زمانی که فرمانده انتظامی جدید سرهنگ خنجری در شهرستان مستقر شده اند بنا به عقیده امام جمعه محترم ،فرماندار اسبق و فرماندار فعلی ، در واقع نیروی انتظامی اقتدار بسیار خوبی در شهرستان از خود نشان داده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: برای مجموعه نیروی انتظامی باعث افتخار است که این نیرو از اقتدار خوبی در سطح شهرستان اسلام آباد برخوردار می باشد و توانسته رضایت مردم را جلب کند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها