امام جمعه اسلام آباد غرب در گفتگو با اسلام آباد خبر:

9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

کد خبر: 111280
|
15:44 - 1392/10/03
نسخه چاپی
9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است
اسلام آباد خبر:حجت الاسلام ابطحی گفت:حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و دشمن با حضور مردم به این نتیجه رسید که این انقلاب در عمق جان مردم نفوذ کرده و حکومت جمهوری اسلامی حکومت بر دلهاست.
به گزارش اسلام آباد خبر،حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه  بیان داشت:در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و اعتراضات ابتدائی پس از آن ابتدا انسان فکر می کرد که هدف تنها یک رقابت انتخاباتی است اما با شکل گیری فتنه و به اوج رسیدن اهانت ها هویت اصلی سرسپردگان دشمن مشخص شد.

امام جمعه اسلام آباد غرب افزود:هدف از شکل دهی فتنه نشانه رفتن اصل نظام بود و معلوم شد که موضوع انتخابات یکی از اهداف میان مدت دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی بیان داشت:فتنه گران به اصل نظام،اصل ولایت فقیه،شخص ولی فقیه و عاشورای امام حسین(ع) اهانت کردند و اینها چیزی نبود که مردمی که برای این انقلاب و نظام شهید داده اند آن را ببینند و در برابر آن بی تفاوت باشند.

حجت الاسلام ابطحی با اشاره به نحوه شکل گیری حماسه 9 دی گفت:9 دی یک حماسه کاملاً مردمی بود و حضور مردم در صحنه بنا بر هدایت یک طیف یا جریان خاص نبود.

وی بیان داشت:مردم شهر و روستا و تمام اقشار احساس کردند که در این برهه زمانی حضورشان لازم است و به این ترتیب وفاداری خود را به ولایت،نظام و شهدا برای بار دیگر ثابت کردند.

امام جمعه اسلام آباد بیان داشت:9 دی نقطه عطفی در انقلاب اسلامی ایران است و دشمن که حضور مردم را مشاهده کرد به این نتیجه رسید که این انقلاب در عمق جان مردم نفوذ کرده و حکومت جمهوری اسلامی حکومت بر دلهاست.

وی اظهار داشت: مدل حکومت جمهوری اسلامی حکومت ولائی است و حکومت ولایی یعنی حکومت پدرانه و چنین حکومتی  سلطه و غلبه نمی پذیرد.

حجت الاسلام ابطحی در پایان با اشاره به فرموده رهبر انقلاب مبنی بر اینکه فتنه 88 مردم را واکسینه کرد گفت:واکسینه شدن مردم به آن معناست که بصیرت مردم به حدی بالا رفت که قضایای شبیه به فتنه را زود شناسائی می کنند،از اهداف دشمن اگاه می شوند و در برابرش موضع گیری می کنند و این همان چیزی بود که در 9 دی اتفاق افتاد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها