واکنش فرماندار اسبق اسلام آباد به مطالب وبلاگ های اصلاح طلب/

گوشی تلفن همراهم را هیچ وقت خاموش نکردم/برخی دوشنبه ها با صد نفر از مردم دیدار داشتم

کد خبر: 107949
|
15:04 - 1392/09/27
نسخه چاپی
گوشی تلفن همراهم را هیچ وقت خاموش نکردم/برخی دوشنبه ها با صد نفر از مردم دیدار داشتم
صدرالله بابلی گفت:جلساتی را که روز های دوشنبه در محل استانداری برگزار می شد طی هماهنگی با مجموعه استانداری نمی رفتم و معاون خود را به جلسه می فرستادم تا توفیق دیدار با مردم را از دست ندهم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر،فرماندار سابق اسلام آباد در واکنش به برخی از تخریب های صورت گرفته توسط وبلاگ های اصلاح طلب شهرستان به خبرنگار این پایگاه گفت:هدف از این تخریب ها کاملاً مشخص است و کاش مسائلی که الان مطرح می شود در گذشته مطرح می شد.
 
صدرالله بابلی بیان داشت: در دورات تصدی پست فرمانداری اسلام آباد هیچ وقت گوشی تلفن همراهم را خاموش نکردم و اگر گاهاً قادر به پاسخگویی نبودم بعداً خودم با افراد تماس می گرفتم.
 
وی بیان داشت:در جلسات شورای ادارای مصوبه کردیم که مدیران روز های دوشنبه را به ماموریت نروند چون ممکن است افرادی که برای ملاقات به فرمانداری مراجعه می نمایند گره کارشان به دست یک مدیر خاص حل شود.
 
فرماندار سابق شهرستان خاطر نشان کرد:حتی جلساتی را که روز های دوشنبه در محل استانداری برگزار می شد طی هماهنگی با مجموعه استانداری نمی رفتم و معاون خود را به جلسه می فرستادم تا توفیق دیدار با مردم را از دست ندهم.
 
ایشان با اشاره به اینکه برای یک مسئول سعادتی ویژه است که با مردم دیدار داشته باشد گفت: برخی از روز های دوشنبه با صد نفر از مردم دیدار داشتم و مشکلات آنها ر از نزدیک می شنیدم هرچند که برای رفع برخی از مشکلات واقعاً کاری از دست مجموعه اداری شهرستان ساخته نبود.
 
بابلی گفت :پیش می آمد که مردم در حیاط فرماندار با من برخورد می کردند و درخواست خود را به من می دادند که همانجا دستورات لازم برای رفع مشکلات افراد را ذیل برگه درخواست، پاراف می کردم.
 
وی در پایان افزود: تا آخرین لحظه ای که بعنوان فرماندار در شهر حضور داشتم تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم انجام دادم.
 
لازم بذکر است اخیراً برخی از وبلاگ های اصلاح طلب شهرستان با مقایسه برخی از موارد پیش پا افتاده در صدد تخریب فرماندار اسبق شهرستان هستند و این در حالی است که صدرالله بابلی هدایای مراسم تودیع خود را جهت استفاده نیازمندان به کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا کرد و حسن نیت خود را د راه خدمت رسانی به مردم تا آخرین لحظه اثبات نمود.
 
امیدواریم فرماندار فعلی شهرستان نیز با پیش گرفتن رویه اعتدال که یقیناً نیز به اینگونه است از افراد تندرو و افراطی دوری نمایند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها