گزارش

سایه دکل وحشت بر سر دانش آموزان اسلام آبادی

کد خبر: 310822
|
15:11 - 1403/02/03
نسخه چاپی
سایه دکل وحشت بر سر دانش آموزان اسلام آبادی
با پیگیری های دادستان شهرستان اسلام آبادغرب دکل‌ مخابراتی مدرسه شهید زمانی برداشته شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،یک دکل مرتفع مخابراتی در کنار مدرسه ابتدایی شاهد شهید زمانی برافراشته شده است که موجب وحشت دانش آموزان و اولیاء آنها شده بود.

 

اولیاء دانش آموزان در اعتراض به این موضوع چندین بار در مدرسه، فرمانداری و در مقابل آموزش و پرورش تجمع داشته‌اند و خواستار جابه جایی این دکل شده‌اند.

 

نکته قابل توجه این است که این دکل بخشی از پیاده رو جنب مدرسه را نیز اشغال کرده است و گفته می شود شهرداری اسلام آبادغرب مجوز تصرف پیاده رو را به مخابرات داده است و این موضوع در شبکه‌های اجتماعی سرو صدای زیادی به پا کرد.

 

باتوجه به  چند ماه پیگیری دادستان و فرماندار اسلام آبادغرب بالاخره این دکل مخابراتی برداشته شد.

 

سید سجاد ملایری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی مرصاد؛ اظهار کرد: با توجه به  مدت قرارداد شورای شهر، بنده با فرماندار در هیات تطبیق با این قرارداد مخالفت کردیم.

 

دادستان اسلام آباد غرب افزود:  مصوبه شورای تامین داشتیم با توجه به این مدت ملاً در معبر تصرف غیرقانونی و پیگیری‌های که بنده انجام دادم بحث رعایت قانون بود بعضاً شاید تصور این است که تراز اعتراض اولیا و مربیان این بحث بود ولی خوب موضوع اصلی رعایت قانون بود ما بدون اینکه احساس کردیم با موضوع برخورد کنیم.

 

وی تصریح کرد: احترام ویژه مردم عزیز بابت تجمعاتشان و اینکه همراهی کردند و مطالبه داشتند ولی ما قانون را اجرا کردیم قانون یک ساله قرارداد بود تمام شد.

 

ملایری ادامه داد: ما در هیئت تطبیق مصوبه شورای هیئت شورای شهر آوردیم بنده و آقای فرماندار عضویت دارند در این شورا و در آن هیئت تطبیق ما هم همان نظر شورا قبول کردیم با توجه به موضوعاتی که پیش آمد پیگیری با استان و نامه نگاری‌هایی که به مسئولان استان دادیم امروز این دکل از محل برداشته شد.

 

 

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها