در انجمن سواد رسانه‌ای اسلام ‌آبادغرب مطرح شد:

لزوم تقویت خودباوری در میان دانش‌آموزان

کد خبر: 310200
|
12:53 - 1402/07/10
نسخه چاپی
لزوم تقویت خودباوری در میان دانش‌آموزان
لزوم تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در میان دانش‌آموزان در میزگرد انجمن سواد رسانه‌ای فرهنگیان اسلام آبادغرب مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش اسلام آباد خبر ، پیش از ظهر امروز دوشنبه جلسه‌ای با حضور مدیر، معاونان آموزش و پرورش و مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت اسلام‌آبادغرب در راستای ارتقاء سواد رسانه‌ای والدین و دانش‌آموزان و مقابله با توطئه رسانه‌ای دشمنان انقلاب در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

تلاش رسانه‌های ضد انقلاب در راستای نامیدسازی جوانانمجتبی عبدی در این جلسه با تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر (ص) و امام صادق(ع) و خیرمقدم به مهمانان، گفت: رسانه‌های ضد انقلاب غرض‌ورزانه با ایجاد ناامیدی در فضای  مجازی برای نسل جوان برنامه‌ریزی کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب افزود:  در این جنگ رسانه‌ای باید رسانه‌های متعهد و مستقل دستاوردهای علمی و فرهنگی نظام اسلامی را به جامعه مخصوصاً نسل جوان نشان دهند. 
 


جنگ رسانه‌ای دشمنان با ایجاد جذابیت کاذب 

سرهنگ رستمی؛ مدیرکانون بسیج فرهنگیان شهرستان نیز با تبریک هفته وحدت، گفت: آموزش سواد رسانه‌ای در نسل جوان نیازمند یک تشکیلات منظم است زیرا دشمنان انقلاب در جنگ رسانه‌ای با ایجاد جذابیت کاذب سعی می‌کنند که نسل جوان را از نظام و انقلاب دور کنند.



ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی سواد رسانه

 

احمدیان؛ عضو انجمن سواد رسانه بسیج ناحیه اسلام آبادغرب هم با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان آموزش و پرورش و سپاه ناحیه مقاومت شهرستان از تشکیل کلاس‌های سواد رسانه‌ای برای والدین و دانش‌آموزان در راستای تشخیص رسانه از نارسانه و شناسایی اخبار صحیح از منبع خبری موثق با همکاری معاونت پرورشی خبر داد.
 

 


لزوم تقویت اعتماد به نفس میان دانش‌آموزان

 

 در پایان سکینه‌پور؛ دبیر انجمن سواد رسانه‌ای بسیج فرهنگیان شهرستان نیز در رابطه با لزوم تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در دانش‌آموزان و تأثیرات جنگ رسانه‌ای  به ایراد سخن پرداخت.

وی در ادامه افزود: بسیاری از پروژه‌های تحقیقاتی در دنیا که هم‌اکنون با همکاری پژوهشگران ایرانی و خارجی در حال انجام است، ابتدا تئوری و نقشه آن توسط محققان داخلی پیشنهاد شده که این نشان دهنده‌ استعداد و ظرفیت بی‌بدیل محققان ایرانی است بنابراین نسل جوان باید با توکل بر خدا و ایمان قوی امیدوارانه تلاش کنند تا به موفقیت نهایی برسند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد