سردار حسنی در اجتماع پرشور بسیجیان اسلام آباد غرب:

حرکت امروز بسیج بیمه کننده انقلاب اسلامی و جهان اسلام است

کد خبر: 93969
|
19:41 - 1392/09/05
نسخه چاپی
حرکت امروز بسیج بیمه کننده انقلاب اسلامی و جهان اسلام است
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت:به برکت جانفشانی بسیجیان دشمنان سر تسلیم در مقابل ما فرود آوردند و با وجود نعمت خدادادی ولایت فقیه و وجود مردم بصیر و اگاه بسیج امروز الگوئی برای جهانیان است و حرکت امروز بسیج بیمه کننده انقلاب و جهان اسلام است.
به گزارش خبرنگار اسلام آباد خبر، صبح امروز مراسمی تحت عنوان اجتماع حماسی بسیجیان و به مناسبت سالروز فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین با حضور بسیجیان خواهر و برادر،مسئولین شهرستان و سردار حسنی معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در سالن انقلاب اسلامی شهرستان اسلام اباد غرب برگزار شد.
 

ابتدای این مراسم همراه بود با تلاوت آیات قرآن کریم و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران،سپس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن عرض تسلیت ماه حزن و اندوه و تبریک هفته بسیج و خیر مقدم به حاضرین گفت: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس آنچنان ظاهر شد که دشمنان اعتراف کردند قدرتی در بسیج نهفته است که توان مقابله با یکایک ارتش های جهان را دارد.

سرهنگ محمدی افزود: دشمن که سودای فتح سه روزه را در سر می پروراند در همان روز های نخستین با مردمی مواجهه شد که با دست خالی اما با سلاح ایمان به ارزش های الهی و انسانی به دفاع ار کیان مقدس نظام اسلامی برخاسته بودند و از ایثار جان خویش دریغ نمی کردند.

وی ادامه داد:امروز بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی،ورزشی،امنیتی و علمی مشغول خدمت رسانی به مردم است و قطعاً بسیج چشمه بی پایانی از شور،شعور و معرفت به خدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب در بخش دیگری از صحبت های خود به ولایتمداری و دشمن ستیزی بعنوان دو ویژگی متمایز کننده بسیج ار تمامی ارتش ها اشاره و بیان داشت:بسیجیان در سایه ولایتمداری از سرزنش نمی ترسند و همواره در حال جهاد هستند.

وی از بسیجیان خواست تا زیر ساخت های ایمانی خود را تقویت نمایند و گفت: دشمن ایمان و باور های مذهبی ما را نشانه گرفته است و از این طریق به ما حمله کرده و تقویت زیر ساخت های ایمانی تاکتیکی نرم برای مقابله با دشمن است.

در ادامه برنامه نوحه خوانی و ذکر مصیبت توسط یکی از مداحان اهل بیت(ع) اجرا شد.
 

سپس معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بعنوان سخنران اصلی این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبیرک هفته بسیج گفت:اسلام آباد غرب حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی دارد چرا که این شهرستان قدمگاه شهیدان و رزمنگان جبهه های غرب در هشت سال دفاع مقدس بوده است و انشاءالله در آینده سکوی پرش برای بسیجیان در کشور خواهد بود.

سردار حسنی با اشاره به اینکه جای بسی افتخار است که اسلام آباد غرب در بین شهرستان های کشور بالاترین شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده است ادامه داد: هفته بسیج ، هفته سربلندی و هفته افتخار است و یکی از ماندنی طریق اقدامات امام خمینی(ره) همین فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی بوده که به حق خدمتی بزرگ به مملکت اسلامی بود.

وی افزود: بسیجیان از همان ابتدای تشکیل بسیج وارد عرصه شدند ، هر چند بسیج سازمانی نوپا بود اما بسیجیان با ایمان قوی و اراده مستحکم در صحنه های انقلاب حضور پیدا کردند و در سه عرصه جنگ سخت،نیمه سخت و نرم ، بسیج جنگید.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: در جنگ سخت بسیج مقابل توطئه های امریکا ایستاد و با تشکیل هسته های مقاومت در محلات ، روستاها و شهرها عرصه را بر منافقین تنگ کرد و میدان را از آنان گرفت.

سردار حسنی اضافه کرد:استقامت بسیجیان در جنگ سخت الان به عنوان یک الگو داخلی و خارجی مطرح است و بسیجیان با حضور خودشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیازمندی های نیروهای انتظامی و نظامی را رفع نموده و یگان های ما هر روز سیر صعودی پیش گرفته اند.

ایشان به عدم وجود امکانات در زمان جنگ تحمیلی اشاره و گفت: هر چند در زمان جنگ تحمیلی با دست خالی در مقابل دشمن ایستادیم اما درسی به دشمن داده شد که به همت بسیجیان دیگر هیچ کشوری در منطقه جرات عرض اندام در مقابل توان ما را ندارد.

وی با اشاره به اینکه به برکت جانفشانی بسیجیان دشمنان سر تسلیم در مقابل ما فرود آوردند و با وجود نعمت خدادادی ولایت فقیه و وجود مردم بصیر و اگاه بسیج امروز الگوئی برای جهانیان است بیان داشت:حرکت امروز بسیج بیمه کننده انقلاب و جهان اسلام است و حضور هر بسیجی امروز برای دنیا به مثابه یک بمب است.
 

در پایان مراسم قطعنامه ای 5 بندی قرائت گردید گه بسیجیان با ندای الله اکبر ، خامنه ای رهبر بر آن مهر تائید زدند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها