برگزاری هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر مرصاد در اسلام آباد غرب

کد خبر: 32020
|
15:17 - 1392/04/17
نسخه چاپی
برگزاری هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر مرصاد در اسلام آباد غرب
مدیر دفتر تئاتر استانی کرمانشاه از برگزاری هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر مرصاد در شهرستان اسلام آباد غرب خبرداد.
مدیر دفتر تئاتر استانی کرمانشاه از برگزاری هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر مرصاد در شهرستان اسلام آباد غرب خبرداد.

مرتضی اسدی مرام در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تئاتر منطقه ای مرصاد به مناسبت سالروز عملیات مرصاد برگزار و امسال هفتمین دوره خود را تجربه خواهد کرد.

وی افزود: این تئاتر به صورت اجرای صحنه ای و با حضور استان های همدان، کردستان، ایلام، لرستان، خوزستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه برگزار می شود.

اسدی مرام ادامه داد: این جشنواره در بخش خیابانی و به صورت استانی نیز برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را حفظ یاد، خاطره و ارج نهادن به مقام شهدای عملیات مرصاد دانست و گفت: این جشنواره با اهداف مذکور و در جهت حفظ ارزش های انقلاب و هم چنین انتقال آن به نسل جدید برگزار می شود.

اسدی مرام گفت: علاقه مندان می توانند نمایش های خود با موضوع دفاع مقدس و عملیات مرصاد را طی سه نسخه فیلمبرداری به صورت تک دوربین و بر روی سی دی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی مهلت ارسال آثار را ۱۰ مرداد اعلام کرد و گفت: این جشنواره از ۱۸ تا ۲۰ شهریور به مدت سه روز برگزار می شود.

اسدی مرام در پایان گفت:  علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه واقع در استان کرمانشاه، شهرستان اسلام آباد غرب، بلوار معلم، چهار راه فرهنگ، مجتمع فرهنگی- هنری غدیر ارسال  کرده  و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۸۳۲۵۲۲۴۱۵۵- ۵۲۲۷۱۲۰- ۰۹۳۶۷۸۵۶۶۴۵ و ۰۹۱۸۷۲۶۳۱۶۱ تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است، هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر مرصاد به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و انجمن هنرهای نمایشی استان و همت هنرمندان تئاتری شهرستان برگزار خواهد شد.
 
منبع:اسلام آبادتایمز

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد