مهدوی:

افراطیون اصلاح طلب در کرمانشاه به دنبال ثروت اندوزی هستند/ باید کسانی که دغدغه نظام و اسلام ندارند از عرصه اجرایی کنار بروند

کد خبر: 151740
|
22:30 - 1392/12/09
نسخه چاپی
افراطیون اصلاح طلب در کرمانشاه به دنبال ثروت اندوزی هستند/ باید کسانی که دغدغه نظام و اسلام ندارند از عرصه اجرایی کنار بروند
اسلام آبادخبر: افراطیون مدعی اصلاح طلبی سهم مهلک برای انقلاب، نظام و کرمانشاه هستند و تا آنان را از عرصه اجرایی این استان عقب ننشانیم نباید لحظه ای آرام گرفت.

به گزارش اسلام آبادخبر به نقل از مرصاد حسن علی مهدوی چشمه گچی افزود: وقت آن رسیده که با این گروه خودسر . انحصارگر و از خود راضی وارد چالش اساسی شده و تا عقب راندن آنها از عرصه کوتاه نیائیم.

وی اظهار داشت : اینان نه دغدغه نظام، نه اسلام و نه مردم را دارند و فقط و فقط قدرت می خواهند برای ثروت اندوزی.

نائب رئیس جبهه اصلاح طلبان کشور افزود: استاندار کرمانشاه کاملا گوش به فرمان این جماعت تندرو است و مدیریت های استان را یکی پس از دیگری در اختیار آنان قرار می دهد و معاونت سیاسی وی نیز فقط حرف درمانی می کند و بس .

وی تاکید کرد: ما نه با خاتمی و نه با روحانی و نه با رضایی بابادی عقد اخوت داریم ما فقط آرمانهای اصلاح طلبی بدون کم و کاست را می خواهیم و بس.

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه گفت: والله ذره ای از تهمت ها، فحاشی ها و توهین های این جماعت ترس ندارم و اگر جلوی اینان را نگیریم با دیکتاتوری و انحصارگری خود کاری می کنند که مردم چهارسال دیگر برای خلاصی از شر اینها به دامان احمدی نژاد دیگری پناه ببرند.

وی تاکید کرد: این جماعت فقط خودش را قبول دارد و بس و می خواهد نه تنها اصولگرایان معتدل بلکه حتی اصلاح طلبان معتدل و معتقد به نظام را منزوی کنند.

مهدوی چشمه گچی گفت: اینان طی هشت سال گذشته هیچگونه هزینه ای برای اصلاحات نداده اند و اگر داده اند بگویند چکار کرده اند؟

وی در پایان گفت: ما نه پست و نه مقام می خواهیم و بارها به استاندار و معاون وی نیز گفته و می گوئیم اما را رانت خواری و ثروت اندوزی با نام اعتدال و اصلاح طلبی و عوام فریبی سخت مخالفیم.

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه گفت: برخی از اعضای بنیاد باران وقتی دیدند نمی توانند در قالب این بنیاد غیرسیاسی فعالیت کنند رفتند عده ای از مردم خوش باور و ساده دل را از بخشها و شهرهای استان جمع کردند و یک شورای جعلی بنام شورای هماهنگی اصلاح طلبان را درست کردند !

وی تقاضا کرد: این افراد انحصارگر هر مدرک مستند و مستدلی از بنده در هر زمینه ای دارند لطف کرده افشاء کنند تا سیه روی شود هرکه در اوغش است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد