اسلام آباد خبر22:30 - 1392/12/09
مهدوی:

افراطیون اصلاح طلب در کرمانشاه به دنبال ثروت اندوزی هستند/ باید کسانی که دغدغه نظام و اسلام ندارند از عرصه اجرایی کنار بروند

اسلام آبادخبر: افراطیون مدعی اصلاح طلبی سهم مهلک برای انقلاب، نظام و کرمانشاه هستند و تا آنان را از عرصه اجرایی این استان عقب ننشانیم نباید لحظه ای آرام گرفت.

به گزارش اسلام آبادخبر به نقل از مرصاد حسن علی مهدوی چشمه گچی افزود: وقت آن رسیده که با این گروه خودسر . انحصارگر و از خود راضی وارد چالش اساسی شده و تا عقب راندن آنها از عرصه کوتاه نیائیم.

وی اظهار داشت : اینان نه دغدغه نظام، نه اسلام و نه مردم را دارند و فقط و فقط قدرت می خواهند برای ثروت اندوزی.

نائب رئیس جبهه اصلاح طلبان کشور افزود: استاندار کرمانشاه کاملا گوش به فرمان این جماعت تندرو است و مدیریت های استان را یکی پس از دیگری در اختیار آنان قرار می دهد و معاونت سیاسی وی نیز فقط حرف درمانی می کند و بس .

وی تاکید کرد: ما نه با خاتمی و نه با روحانی و نه با رضایی بابادی عقد اخوت داریم ما فقط آرمانهای اصلاح طلبی بدون کم و کاست را می خواهیم و بس.

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه گفت: والله ذره ای از تهمت ها، فحاشی ها و توهین های این جماعت ترس ندارم و اگر جلوی اینان را نگیریم با دیکتاتوری و انحصارگری خود کاری می کنند که مردم چهارسال دیگر برای خلاصی از شر اینها به دامان احمدی نژاد دیگری پناه ببرند.

وی تاکید کرد: این جماعت فقط خودش را قبول دارد و بس و می خواهد نه تنها اصولگرایان معتدل بلکه حتی اصلاح طلبان معتدل و معتقد به نظام را منزوی کنند.

مهدوی چشمه گچی گفت: اینان طی هشت سال گذشته هیچگونه هزینه ای برای اصلاحات نداده اند و اگر داده اند بگویند چکار کرده اند؟

وی در پایان گفت: ما نه پست و نه مقام می خواهیم و بارها به استاندار و معاون وی نیز گفته و می گوئیم اما را رانت خواری و ثروت اندوزی با نام اعتدال و اصلاح طلبی و عوام فریبی سخت مخالفیم.

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه گفت: برخی از اعضای بنیاد باران وقتی دیدند نمی توانند در قالب این بنیاد غیرسیاسی فعالیت کنند رفتند عده ای از مردم خوش باور و ساده دل را از بخشها و شهرهای استان جمع کردند و یک شورای جعلی بنام شورای هماهنگی اصلاح طلبان را درست کردند !

وی تقاضا کرد: این افراد انحصارگر هر مدرک مستند و مستدلی از بنده در هر زمینه ای دارند لطف کرده افشاء کنند تا سیه روی شود هرکه در اوغش است.