مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد:

ثبت ۲ میلیون تردد نوروزی در کرمانشاه

کد خبر: 310724
|
21:57 - 1403/01/04
نسخه چاپی
ثبت ۲ میلیون تردد نوروزی در کرمانشاه
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ تا سوم ماه جاری، ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ثبت شده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،سید شهرام کهریزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۹۶ دستگاه تردد شمار فعال است و با توجه به اعلام مرکز مدیریت راه‌ها از اول تا سوم فروردین، ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان، گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی نوروزی تا سوم فروردین ۵۵ هزار مسافر جابه‌جا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲ درصدی داشته است.

 

کهریزی افزود: یک میلیون و ۸۸۶ هزار دستگاه وسیله نقلیه سبک و ۱۹۳ هزار وسیله نقلیه سنگین در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده‌اند.

 

وی درباره ترددهای ورودی و خروجی به استان کرمانشاه، عنوان کرد: ۱۷۲ هزار تردد ورودی و ۱۴۹ هزار تردد خروجی از استان توسط مرکز مدیریت راه‌ها ثبت شده است.مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: پر ترددترین محور استان کرمانشاه محور بیستون به کرمانشاه با تردد بیش از ۱۲۰ هزار خودرو بوده است

.

کهریزی ادامه داد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه است و هم‌وطنان می‌توانند همه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با این سامانه مطرح کنند.