هر دم از این باغ بری می‌رسد؛

هنجارشکنی در ناودار گیلانغرب به لیدری کانال‌های معاند

کد خبر: 310723
|
21:51 - 1403/01/04
نسخه چاپی
هنجارشکنی در ناودار گیلانغرب به لیدری کانال‌های معاند
ضرب‌المثل هر دم از این باغ، بری می‌رسد به خوبی گویای سوء مدیریت برخی از مسئولان استان کرمانشاه است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ گیلانغرب دومین شهر مقاوم کشور در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و انفعال متولیان امر به محلی برای هنجارشکنی تبدیل شد درحالی که از یک هفته پیش، فراخوان‌ شرکت در این مجلس لهو و لعب توسط کانال‌های معاند و جیره‌خوار منتشر شد.

 

درست یک هفته قبل از برگزاری این مراسم  بدون مجوز رسمی و تاییدیه از سوی شورای تأمین و ادارات متولی، کانال‌های ضد انقلاب به‌صورت گسترده عموم مسافران نوروزی را به ناودار گیلانغرب فراخواندند بی‌آنکه آب از آب تکان بخورد!

 

فراخوان برگزاری این مجلس فسق و فجور در ابتدا توسط یک پیج خارج‌نشین فراری منتشر شد و در داخل شهرستان گیلانغرب هم برخی از گروه‌های تندرو و غیر همسو به بازنشر آن  اقدام کردند.

 

در این شرایط اما با وجود  تذکرات رسانه مطلع‌الفجر متاسفانه مسئولان شهرستان در شورای تأمین و نهادهای متولی برخوردی منفعلانه در قبال اجرای این برنامه از خود به نمایش گذاشتند و با سهل‌انگاری آنها مراسم اختلاط زن و مرد در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و به بهانه جشن نوروزی با حضور چندین هزار نفر در ناودار برگزار شد.

 

برگزاری این مراسم در قلب مقاوم‌ترین شهر کرمانشاه و مراسم لهو و لعب دیگری که این بار به میزبانی اسلام‌آبادغرب برگزار شد، خاطره رقص و آوازخوانی را در حمام حاج شهبازخان‌ کرمانشاه زنده کرد که همگی از نبود اراده مدیریتی و بی‌برنامگی دستگاه‌های متولی خبر می‌دهد.

 

برگزاری چنین مراسماتی‌ موجبات تاثر و تالم علما، خانواده‌های شهدا و مردم شهید پرور کرمانشاه را فراهم آورده و کماکان سکوت و انفعال مسئولان متولی اعجاب‌برانگیز و البته خطایی نابخشودنی است.

 

ارتکاب چنین خطایی از سوی متولیان امر منجر به واکنش نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه شد به گونه‌ای که ایشان مراتب گلایه‌مندی خود را از انفعال مسئولان مربوطه اعلام کردند و تالم و تاثر‌ مردم شهیدپرور کرمانشاه را به گوش همگان رساندند.

 

با توجه به جریحه‌دار شدن قلب خانواده‌های شهدا، علما و مردم شهیدپرور سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی، برخورد با افراد خاطی مطالبه‌ای عمومی است که انتظار می‌رود در اسرع وقت اجرایی شود.