جولان بزه و بیماری پیامد وعده‌های مسئولان کرمانشاهی؛

وعده انتقال ضایعات‌‌فروشی‌های کرمانشاه ۲۰ ساله شد

کد خبر: 310704
|
15:27 - 1402/12/25
نسخه چاپی
وعده انتقال ضایعات‌‌فروشی‌های کرمانشاه ۲۰ ساله شد
باورکردنی نیست که برخی از محلات کرمانشاه به‌عنوان مرکز فعالیت ضایعات‌فروشی‌ها چه وضعیت تأسف‌باری دارند اما متولیان امر در برابر آن سکوت کرده‌اند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ گویا مسئولان کرمانشاهی هنوز به این باور نرسیده‌اند که کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است چه اینکه صحنه نازیبایی از کمرهای خم‌شده در سطل‌های زباله و گاراژهای ضایعاتی انباشته از پلاستیک، کارتن و آهن به وفور در این شهر منعکس می‌شود.

 

صرف نظر از اینکه جولان ضایعاتی‌ها  پیامدهایی چون ایجاد بیماری‌های جدی و بزهکاری را در پی دارد، گردش مالی نهفته در این صنعت چشم برخی از متولیان امر را بر تبعات جبران‌ناپذیر این موضوع بسته و اکنون به بهانه آمار بیکاری امکان برخورد هم سلب شده است!

 

از وعده انتقال ضایعاتی‌های کرمانشاه به مرکزی خارج از شهر حدود ۲۰ و چندسالی  می‌گذرد اما مافیای قوی پشت پرده آن هرگز اجازه تحقق این وعده را نداده و کلان‌شهر کرمانشاه را در قد و قواره یک روستاشهر با مشکلات حل‌نشده باقی گذاشته است.

 

استاندار کرمانشاه هم با نقد موضوع‌عدم انتقال ضایعاتی‌ها به خارج از شهر، همکاری نکردن برخی از سازمان‌ها را علت این موضوع خوانده درحالی که زمین برای ساخت شهرک مذکور پیشنهاد شده است.

 

موضوع گسترش آسیب‌های اجتماعی ناشی از فعالیت ضایعاتی‌ها بر کسی پوشیده نیست با این حال عزمی از سوی متولیان امر برای احداث شهرک ضایعاتی‌ها وجود ندارد هرچند که هر از چندگاهی اخباری از پلمب ضایعاتی‌های غیرمجاز شنیده می‌شود اما تنها می‌توان به چشم مُسکن‌های دقیقه‌ای به آن نگریست.

 

ضرب‌العجل استاندار کرمانشاه برای تشکیل جلسه درباره تعیین تکلیف وضعیت ضایعات‌فروشی‌ها به اتمام رسید اما کماکان در روزهای پایانی سال هم خبری از وعده‌های مسئولان دست‌اندرکار نیست که نیست.

 

    پربازدیدترین ها