معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب :

توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در اولویت قرار گیرد.

کد خبر: 310695
|
14:00 - 1402/12/24
نسخه چاپی
توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در اولویت قرار گیرد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی اسلام آبادغرب مطرح کرد؛

به گزارش اسلام آباد خبر ،ششمین جلسه انجمن کتابخانه عمومی اسلام آبادغرب در سالجاری در دفتر فرماندار و به ریاست مرتضی احمدی، معاون سیاسی فرمانداری اسلام آباد و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی انجمن ها روز چهارشنبه بیست و سوم اسفندماه سالجاری برگزار شد.

در ابتدای جلسه رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلام آبادغرب ضمن خیر مقدم به اعضای انجمن ها و تبریک آغاز ماه پر فضیلت رمضان، به معرفی کتاب زبان بدن برای حاضرین در جلسه پرداخت.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلام آبادغرب گزارشی از اقدامات،فعالیتها و برنامه های انجام شده در طی سالی که گذشت در کتابخانه های عمومی شهرستان را به حاضرین در جلسه ارائه داد.

وی همچنین در ادامه گزارش کاملی از وضعیت کتابخانه های عمومی را ارائه داد، و افزود: بیش از۱۴۲ هزار نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی شهرستان اسلام آباد غرب موجود است و بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای مطالعاتی در شهرستان وجود دارد.

وی بیان کرد: در شهرستان اسلام آباد غرب، تعداد ۷ باب کتابخانه عمومی نهادی و ۳باب کتابخانه مشارکتی وجود دارد که بالغ بر نه هزار نفر عضو فعال این کتابخانه ها هستند.

سپس احمدی معاون سیاسی فرمانداری اسلام آبادغرب ،خواستار ترویج بیش از پیش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان و بالا بردن سرانه ی مطالعه شد و از فعالیتها و اقدامات انجام گرفته توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلام آبادغرب تقدیر نمود.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد