کسب مقام دوم تولید محتوا توسط جوانان کرمانشاهی

در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال جوانان کرمانشاهی مقام دوم تیم پویانمایی را کسب کردند.

کد خبر: 310678
|
07:26 - 1402/12/19
نسخه چاپی
در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال جوانان کرمانشاهی مقام دوم تیم پویانمایی را کسب کردند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال با هدف تولید محتوای بومی برگزار شد، در این رویداد ۱۲۱  تیم از ۳۲ استان کشور حضور داشتند و به مدت ۷۲ ساعت باهم به رقابت پرداختند و اختتامیه این جشنواره امروز ۱۸ اسفندماه و همزمان با معرفی چهره سال فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

افتتاحیه مرحله نهایی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور سردار ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج و جمعی از فعالان فضای مجازی از سراسر کشور در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان (لانه جاسوسی سابق) برگزار شد.

 

در این رویداد تعداد ۷۵۰ تولیدکننده متخصص از دورافتاده‌ترین روستاهای کشور تا بالاترین مناطق پایتخت شرکت‌کننده وجود داشت که با هم به رقابت پرداختند، از برگزیدان این رویداد برای تجاری‌سازی و توسعه کسب و کارشان حمایت خواهد شد، سطح رقابت‌های تولید محتوای دیجیتال امسال نسبت به سالهای گذشته بسیار بالاتر بود.

 

منتخبانی که در رویداد تولیدمحتوای دیجیتال استان‌ها حائز رتبه شده و برای آنکه خود را محک بزنند راهی پنجمین رویداد ملی سازمان بسیج شده‌اند.

 

تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی در سه رشته نرم‌افزار تلفن همراه، پویانمایی و بازی‌های تلفن همراه باهم رقابت می‌کنند، داوری مرحله نهایی این رویداد هم برعهده دانشگاه‌های برتر کشور است.

 

این رویداد از بهترین رویدادهایی است که درکل کشور برگزار شده است و هدف از برگزاری آن پرورش استعدادها و بهره‌برداری از ایده‌ها و خلاقیت‌های نابی که وجود دارد و سوق دادن این افراد به اشتغال و بازار کار است و دولت هم می‌تواند از این رویدادها و آثار فاخری که اثرگذاری در سطح ملی و فراملی دارند، حمایت کند.

 

برگزاری این رویدادها باعث پرکردن یک خلأ مهم به نام تولید محتوا می‌شود و بهترین گزینه برای پرکردن این خلأ جوانان و نوجوان هستند که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، آن‌ها می‌توانند محتواهای مورد نیاز را تولید کنند و کشور ما حرفی برای گفتن در عرصه جهانی داشته باشد.

 

جوانان کرمانشاهی در رقابتی ۷۲ ساعته با ۱۲۱ تیم در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال، استعدادهای خود را محک زدند و توانستند مقام دوم این رویداد بزرگ را به خود اختصاص دهند.

 

به نظر می‌رسد با همتی که جوانان و نوجوانان کشور دارند چشم انداز خوبی در انتظار بازی‌سازی، پویانمایی و نرم‌افزار‌های ایرامی خواهد بود.