استاندار کرمانشاه خبر داد:

مشارکت ۳۲ هزار نفر برای اجرای انتخابات کرمانشاه

کد خبر: 310650
|
02:20 - 1402/12/12
نسخه چاپی
مشارکت ۳۲ هزار نفر برای اجرای انتخابات کرمانشاه
استاندار کرمانشاه گفت: ۳۲ هزار نفر در استان کرمانشاه در فرآیند اجرای انتخابات مشارکت دارند و از هیأت اجرایی، نظارت، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، حمل و نقل کمال تشکر را داریم.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛  محمدطیب صحرایی صبح امروز جمعه در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات عید بزرگ ملی برای ملت ایران اسلامی است و تلاش و برنامه‌ریزی بسیاری برای اجرای گام به گام انتخابات صورت گرفته است.

 

استاندار کرمانشاه گفت: از صبح امروز شعب اخذ رأی در استان کرمانشاه آماده اخذ رأی از مردم هستند تا بتوانیم شاهد حضور گسترده مردم باشیم.

 

صحرایی عنوان کرد: ۳۲ هزار نفر در استان کرمانشاه در فرآیند اجرای انتخابات مشارکت دارند و از هیأت اجرایی، نظارت، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، حمل و نقل کمال تشکر را داریم.

 

وی ادامه داد: روز یازدهم اسفندماه متعلق به مردم ایران است و همان‌گونه که امام خمینی(ره) فرمودند میزان رأی ملت است.

 

استاندار کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب نیز صبح امروز در نخستین ساعات رأی‌گیری پای صندوق رای حاضر و رأی خود را به صندوق انداختند و آن را مصداق کار خیر دانستند.

 

صحرایی خاطرنشان کرد: از تمام مردم استان کرمانشاه دعوت می‌کنیم تا پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و همان‌گونه که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ساز شدند در این رویداد ملی نیز به صورت خانوادگی شرکت کنند.