فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب:

مشارکت در انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت کشور است

کد خبر: 310647
|
01:54 - 1402/12/10
نسخه چاپی
مشارکت در انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت کشور است
فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب گفت: دعوت به حضور در انتخابات وظیفه همگانی است و مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و زمینه ساز پیشرفت کشور است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،حمیدرضا کرمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ۴۵نفر نامزد انتخاباتی، ۷نفر انصرافی و در حال حاضر ۳۸نفر در عرصه انتخابات در شهخرستان اسلام‌آبادغرب رقابت می‌کنند.

 

فرماندار اسلام‌آبادغرب افزود: در اسلام‌آبادغرب ۱۳۲ شعبه وجود دارد، تعداد عوامل اجرایی ۳ هزار و هشتاد و چهار نفر و تعداد خودرو مورد نیاز ۳۰۰ خودرو برای شعب اخذ رای نیاز داریم.

 

وی تصریح کرد: تعداد یکصد و ۴۵ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند و تعداد دوره‌های برگزاری شده ۵۳ جلسه تئوری و عملی کل ساعات برگزاری کلاس‌ها برای عوامل ۳۰۰۰ ساعت بوده است.

 

کرمی بیان داشت: ماوظیفه داریم در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم و زمینه پیشرفت کشور را فراهم کنیم.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید روح الله زمانی موسوی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند ماه یک وظیفه دینی، ملی و حضور پرشور مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه‌های دشمنان و سبب تقویت نظام، انقلاب و امنیت کشور دانست.

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب بیان داشت: هر فرد، نهاد و سازمانی که تریبونی در اختیار دارد باید از آن در راستای مشارکت حداکثر مردم در انتخابات استفاده کند.

 

در حجت‌الاسلام والمسلمین طالب امجدیان؛ نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب در گفتگو با خبر نگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با تأکید بر انتخابات و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث چهار رویکرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت، تصریح کرد: خدمت به نظام جمهوری اسلامی وظیفه همه مسئولان است، مورد پسند و رضایت مردم نیست از اعتماد مردم به مسوولان سوءاستفاده شود و منابع بیت‌المال در راستای منافع بعضی از کاندیداها استفاده شود.

 

بهزاد یوسف‌وند؛ فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: دعوت به حضور در انتخابات وظیفه همگانی است و مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و زمینه ساز پیشرفت کشور است.

 

در ادامه مرتضی احمدی؛ معاون سیاسی فرماندار اسلام‌آبادغرب در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از برکات نظام جمهوری اسلامی تحقق و حضور مردم در عرصه سرنوشت ساز برای خودشان است نظامی که حضرت امام بنا نهاد درواقع به همه استکبار نشان داد که مردم بر اساس آن بتوانند در سرنوشت خودشان دخیل باشند.

 

وی تصریح کرد: برای این نظام خون‌های بسیار پاکی ریخته شد. و کسانی بودند از جان و از همه چیزشان گذشتند تا این نظام قوام پیدا کند ما باید از نظام پاسداری کنیم و با حضورمان پای صندوق‌های رای مشت محکمی در دهان استکبار جهانی برنیم.

 

بهنام افشین؛ شهردار اسلام‌آبادغرب بیان داشت: تمهیداتی در رابطه با انتخابات انجام شده و ۲۶ نقطه شهر جهت تبلیغات کاندیداها با هماهنگی ستاد انتخابات آماده شده است.

 

هوشنگ مبارکی؛ فرمانده نیروی انتظامی اسلام‌آبادغرب گفت: در راستای مطالبات مقام معظم رهبری چهار مقوله مطالبه داشتند که وظیفه هر کسی در چهار مقوله جایی پررنگ است مثل امنیت با نیروی انتظامی است برابر طرح و برنامه‌ای داریم وظایف برای همه ارگان‌ها مشخص شده در بحث مشارکت سلامت رقابت و امنیت همه ما باید دست در دست هم اقدامات لازم در این چهار مقوله را انجام دهیم.

 

مبارکی تصریح کرد: به خاطر قومی قبیله‌ای ممکن است در سطح شهرستان آسیب به وجود بیاید؛ آماده باش برای انتخاب، شعبات سطح شهرستان، فعال کردن دوربین‌ها ادارات و مدارس در بحث انتخابات مهم است.

 

انتهای خبر/

    پربازدیدترین ها