محمد اسلامی :

قوام و اقتدار کشور ما به نقش‌آفرینی مردم برمی‌گردد/ دشمنان از عظمت ملت می ترسند

کد خبر: 310642
|
10:22 - 1402/12/08
نسخه چاپی
قوام و اقتدار کشور ما به نقش‌آفرینی مردم برمی‌گردد/ دشمنان از عظمت ملت می ترسند
رییس سازمان انرژی اتمی کشور گفت: قوام و اقتدار کشور ما به نقش‌آفرینی مردم برمی‌گردد. تاکنون هر چیزی که به دست آورده‌ایم، مبتنی بر انتخاب مردم بوده است و راهی بوده که مردم انتخاب کرده‌اند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفندماه، با تاکید بر اینکه جمهوریت ما ریشه در حضور مردم دارد، اظهار کرد: قوام و اقتدار کشور ما به نقش‌آفرینی مردم برمی‌گردد. تاکنون هر چیزی که به دست آورده‌ایم، مبتنی بر انتخاب مردم بوده است و راهی بوده که مردم انتخاب کرده‌اند.

 

وی افزود:‌ هرچه بیشتر به این مسیر توجه کنیم و پای آن بایستیم و به آن ارزش دهیم، نقش بیشتری در تقویت قدرت ملی خود ایفا خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه مردم ما هیچ‌گاه نسبت به این تکلیف احساس بیگانگی نداشتند، تصریح کرد: دشمنان هرگز نمی‌خواهند قدرت، اقتدار و عزت ملت ما را ببینند، بنابراین، با ایجاد عزت و اقتدار آفرینی و قدرت کشور مخالف هستند و از عظمت ملت می ترسند، به همین خاطر رخنه فکری می کنند که مردم را دلسرد کنند.

 

رییس سازمان انرژی اتمی کشور در پایان گفت: الحمدالله کشور ما دارای قوام است و دارای ظرفیت‌های متعدد و ارزشمندی است و اجازه نمی‌دهیم که سرنوشت کشورمان توسط دیگران رقم خورد؛ ما خودمان سرنوشت کشورمان را تعیین می‌کنیم.