استاندار کرمانشاه:

فرصت خدمتگزاری را صرف حاشیه‌سازی نکنیم

کد خبر: 310637
|
09:50 - 1402/12/08
نسخه چاپی
فرصت خدمتگزاری را صرف حاشیه‌سازی نکنیم
استاندار کرمانشاه خطاب به مدیران و مسئولان گفت: فرصت محدود خدمتگزاری را صرف مسائل حاشیه‌ای نکنند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، محمدطیب صحرایی عصر امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید فرصت محدود خدمتگزاری را صرف مسائل حاشیه‌ای نکنیم.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) گفت: مردم به مسئولان خود می‌کنند لذا باید بدون تنش و با وفاق و منطق کارها را پیش برد.

 

وی با اشاره به اینکه در آستانه رویداد عظیم سرنوشت‌ساز قرار داریم، افزود: در رویارویی تمام عیار جبهه حق و باطل قرار داریم که جبهه باطل هیچ فرصتی را برای ضربه‌زدن از دست نمی‌دهد.

 

صحرایی با بیان اینکه انتخابات عرصه شفاف بین حق و باطل است، ادامه داد: در جنگ حق و باطل افرادی که سکوت می‌کنند قطعا در جبهه باطل هستند.

 

وی با بیان اینکه با تفکر مقاومت هیچ سازمان استکباری دوام نمی‌آورد، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی تمام قد جلوی استکبار ایستادگی می‌کند.

 

صحرایی تصریح کرد: مقدمات حضور باشکوه برای نمایش قدرت در انتخابات فراهم شده تا دو مجلس مهم خبرگان و شورای اسلامی شکل بگیرد.

 

وی با اشاره به حضور آگاهانه و انتخاب فرد اصلح گفت: مردم شریف و مؤمن کرمانشاه باید نماینده‌ای را انتخاب کنند که گفتار و اعمالش افتخارآمیز باشد.

 

صحرایی تصریح کرد: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نماینده فکر، فرهنگ، تاریخ و تمدن ما هم خواهد بود بنابراین مردم بایستی فردی شایسته را برگزینند که برای جذب منابع استانی اثرگذار باشد.