سکینه سادات پاد دستیار رئیس جمهور:

بازدید دستیار رئیس جمهور از بیمارستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 310534
|
20:26 - 1402/11/11
نسخه چاپی
بازدید دستیار رئیس جمهور از بیمارستان اسلام آبادغرب
دستیار رئیس جمهور در راستای بررسی مشکلات از بیمارستان اسلام آبادغرب بازدید بعمل آورد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سکینه سادات پاد دستیار رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه 11 بهمن 1402 در بازدید از بیمارستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: مردم مبارز درد کشیده، زحمتکش و فرهیخته اسلام آبادغرب باعث افتخار است برای بنده که در فرصت کوتاه در این شهر حضور پیدا کنم.

 

وی افزود: بیمارستان اسلام آبادغرب تنها بیمارستانی است که درغرب استان بار درمان از شهر‌های بسیاری را به دوش می‌کشد.



دستیار رئیس جمهورعنوان کرد: بیمارستان اسلام آبادغرب تنها بیمارستانی بود که در جنگ تحمیلی آسیب جدی دید و برای من خیلی غم‌انگیز بود که در زمان حمله منافقین و به آتش کشیدن این بیمارستان کودکان بسیاری سوختند.

 

 

وی افزود: با توجه به مسئولیتی که از طرف رئیس جمهور در پیگیری آزادی‌های حقوق اجتماعی دارم حق سلامت را یک حق بنیادین می‌دانم وبرایم خیلی مهم بود بدانم مردمی که دین‌شان را بر نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کردند حق‌شان چگونه است.

 

 سکینه سادات پاد  گفت: خیلی دوست داشتم از نزدیک بیمارستان را ببینم ودر جریان مشکلات کادر درمان زحمت کش قرار بگیرم، فاز جدید بیمارستان افتتاح شده ولی کم و کاستی‌ها و گلایه‌هایی بود که خود را مکلف می‌دانم که پیگیری کنم‌. 

وی اذعان کرد: ما به مردم ایران بویژه مردم این شهر مدیون هستیم وظیفه ویژه داریم در خصوص اینکه امکانات را فراهم‌تر کنیم و خدمات بهتر بهزیستی را در اختیار این شهروندان قرار دهیم و من خودم را مکلف می‌دانم که‌پیگیری کنم. 

دستیار رئیس جمهورعنوان کرد:  وظیفه خودمی‌دانم از طریق ریاست جمهوری، بهزیستی وهر نهاد و مرجعی که بتواند مؤثر باشد تسهیلگری کنم و بخشی از رنج خود بهزیستی وکادر بهزیستی که بیشتر در تعامل با این بیماران هستند درد و رنج این بیماران کمتر شود.


حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در این بازیدی ضمن خیرمقدم به دستیار رئیسجمهور گفت: شهر شهدای مرصاد آخرین شهر ایران است که مورد هدف و حملات جنگ بمباران قرار گرفت و۱۲۸۳شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد و شهرستان اسلام آباد غرب دومین شهر بعد از استان کرمانشاه است با توجه به اینکه یک منطقه بزرگ و با اهمیت از نظر جغرافیایی است وازظرفیت‌های خاصی برخوردار است.

وی افزود: اسلام آبادغرب داری دو شهرک صنعتی مرصاد و یک منطقه ویژه پتروشیمی فعالیت دارد که هنوز به بهره‌برداری نرسیده و۳۰درصد پیشرفت دارد ولی در خاورمیانه کم نظیر است.

 

فرماندار شهرستان گفت: اسلام آبادغرب ۳ شاخصه هم؛ شهدای مرصاد، پایتخت جنگل‌های بلوط، و شهر دوست‌دار کتاب دارد که باتوجه به اینکه یک ظرفیت از منابع انسانی داریم این ظرفیت متمایز از بقیه شهرستان‌هاست.

 


دکتر کیوان حسینی رئیس بیمارستان اسلام آبادغرب در این بازدید با تشریح مشکلات عنوان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان اسلام آبادغرب قطب درمان غرب استان است ودر مسیر عتبات عالیات قرار گرفته نیاز به رسیدگی وتوجه بیشتری دارد.


وی افزود: در بیمارستان اسلام آباد غرب بعد از عملیات مرصاد هیچ تغییری نداشته به این معنی نیست کاری انجام نشده ولی انتظار بیشتری وجود دارد.

 

بازدید دستیار رئیس جمهور از بیمارستان اسلام آبادغرب
بازدید دستیار رئیس جمهور از بیمارستان اسلام آبادغرب
بازدید دستیار رئیس جمهور از بیمارستان اسلام آبادغرب

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد