با حضور روسای دانشگاه‌های شهرستان برگزار شد؛

جلسه کمیته دانشجویی و دانش آموزی ستاد گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در اسلام آبادغرب

کد خبر: 310525
|
16:56 - 1402/11/10
نسخه چاپی
جلسه کمیته دانشجویی و دانش آموزی ستاد گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در اسلام آبادغرب
جلسه کمیته دانشجویی و دانش آموزی ستاد گرامی‌داشت دهه مبارک فجر اسلام آبادغرب برگزار شد

به گزارش اسلام آباد خبر ،  جلسه کمیته دانشجویی و دانش آموزی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در دانشگاه فنی و حرفه ای اسلام آباد غرب با حضور روسای دانشگاه‌های پیام نور, آزاد اسلامی, دانشکده فنی و مهندسی رازی , رییس محترم اداره آموزش و پرورش و دیگر مدعوین به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای اسلام آباد غرب تشکیل گردید. 

 

در این جلسه بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران , رئیس مرکز جناب آقای دکتر سبزواری ضمن خیر مقدم به کلیه مهمانان گرامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، سالروز ورود باشکوه حضرت امام خمینی(ره) به کشور و ایام الله دهه مبارک فجر را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تمامی ملت شریف و شهیدپرور ایران به ویژه جامعه دانشگاهیان شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده، و پیرامون دهه فجر و برنامه‌ریزی مربوط به آن مطالبی را بیان نمود.

 

.هرکدام از حاضرین درجلسه پیرامون برنامه‌های پیش رو مطالبی ارائه دادند که پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی در خصوص برنامه های دهه فجر اتخاذ گردید. در این جلسه مقرر گردید علاوه بر شرکت گسترده جامعه دانشگاهی در برنامه های ملی دهه فجر , ۱۰ برنامه ویژه در سطح شهرستان توسط دانشگاههای سطح شهر اجرا گردد. 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد