امام جمعه موقت اسلام آبادغرب:

انقلاب‌اسلامی هیمنه استکبار جهانی را در هم شکست

کد خبر: 310522
|
15:16 - 1402/11/06
نسخه چاپی
انقلاب‌اسلامی هیمنه استکبار جهانی را در هم شکست
امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با گرامی‌داشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ایران، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی هیمنه استکبار و استعمار جهانی در هم شکسته شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام والمسلیمن مصطفی تاب‌زر امام جمعه موقت شهر شهیدان مرصاد در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهرستان با برشماری فضائل حضرت علی(ع) اظهار داشت: راه نجات نزد اهل بیت(ع) است چون این مسیر راه خدای خدای متعال است.

وی افزود: به فرموده رسول خدا(ص)؛ فرزندان خود را با ابراز حب اهل بیت(ع) امتحان کنید؛ اگر فرزندان شما علی(ع) و اولاد او را دوست دارند اینها از شما و حلال‌زاده هستند و این از کلام رسول خدا(ص) و از منابع معتبر اهل سنت است و خود امیرالمومنین علی(ع) فرمود؛ حب من در دل ناپاکان قرار نمی‌گیرد.

 

امام جمعه موقت اسلام‌آبادغرب گفت: ماه رجب ماه ریزش رحمت و غفران الهی است و انشاءالله همه مشمول رحمات مادی و معنوی خداوند قرار بگیریک و زاد و توشه‌ای برای آخرت بیندوزیم چرا که فقط اعمال ما به داد ما خواهد رسید.

 

وی با گرامی‌داشت هفتم بهمن‌ماه سالروز وفات حضرت زینب(س) عنوان کرد: اگر عقیله بنی‌هاشم و روایت‌گر جهاد عرصه کربلا نبود، کربلا در کربلا می‌ماند اما ایشان با جهاد تبیین دستگاه بنی‌امیه را به لرزه درآورد.

 

حجت الاسلام تاب‌زر با اشاره به رد صلاحیت «روحانی» و مواضع ایشان برعلیه شورای نگهبان گفت: شخصی که خود رئیس جمهور بوده و چندین دوره نماینده مجلس و مناصب بالای حکومتی داشته است آن زمان که تأیید صلاحیت شده مشکلی نبوده اما اکنون که رد صلاحیت شده شورای نگهبان را متهم به بی‌عدالتی و سیاسی‌کاری می‌کند.

وی افزود: باید در این مورد تأمل کرد که مسئولان رده بالای نظام بعد از اتمام مسئولیت توسط رهبر انقلاب بعنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار می‌دهند ولی ایشان را عضو نکرد و این یعنی همان زمان ایشان ردصلاحیت شدند و پاسخ این ردصلاحیت را باید در اقدامات و وجود خودتان بدهید.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب ابراز داشت: آقای روحانی!  ردصلاحیت شما زمانی بود که 8 سال ثمره مادی و معنوی این کشور و ملت را خرج برجام کردید و هیچ سودی برای مردم نداشت و باید پاسخ بدهید کلید شما چند تا از مشکلات مردم را باز کرده است؟!

وی افزود: چگونه خزانه خالی را تحویل دولت بعدی دادید و این فشار اقتصادی و معیشتی را برای مردم ایجاد کردید و 60 الی 70 تن طلای پشتوانه اقتصادی را به فنا دادید؟! چرا در 100 روزه‌های وعده داده شده مشکلات مردم را حل نکردید؟!

حجت الاسلام تاب‌زر گفت: ردصلاحیت شما زمانی بود که وقتی رهبری فرمودند در راستای اصل 44 قانون اساسی شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی واگذار شود این اقدام بصورت سالم و شفاف صورت نگرفت! و دیگر اینکه شما برای جان مردم ارزش قائل نبودید و زمانی که 600 الی 700 نفر از مردم بخاطر بیماری کرونا جان خود را از دست می‌دادند اما واکسن کرونا وارد نمی‌کردید!

وی عنوان کرد: شورای نگهبان بهترین اقدام را انجام داده و اگر با وجود نارضایتی مردم این شخص تأیید صلاحیت می‌شد جای تعجب داشت و ترس ایشان از این است که بدون مسئولیت مصونیت قضایی نداشته باشد و با این حال بر قوه قضاییه واجب است که به تخلفات ایشان(روحانی) ورود کند.

حجت الاسلام تاب‌زر با گرامی‌داشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ایران، با پیروزی انقلاب اسلامی هیمنه استکبار و استعمار جهانی در هم شکسته شد و امروز شاهدیم کشورهای زیادی از جمله محور مقاومت با الگوبرداری از انقلاب اسلامی در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند.

وی افزود: امروز رژیم منحوس صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا برای پوشاندن شکست خود دست به جنایت و کشتار غیرنظامیان و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه می‌زنند اما به مدد الهی خون بر شمشیر پیروز است و پایان ظلم نزدیک است.

 

انتهای خبر/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد