با حضور خانواده معظم شهدا

یادواره 18 شهید روستای علی‌آباد برگزار شد

کد خبر: 310521
|
18:36 - 1402/10/25
نسخه چاپی
یادواره 18 شهید روستای علی‌آباد برگزار شد
یادواره 18 شهید روستای علی‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  یادواره 18 شهید روستای علی‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان اسلام آبادغرب با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از بانوان فاطمی در مسجد این روستا برگزار شد.

 

حجت الاسلام طالب امجدیان در این مراسم یاد و خاطره همه شهدا، شهید سلیمانی، شهدای حادثه تروریستی کرمان و 1283 شهید شهرستان اسلام آبادغرب را گرامی ‌داشت.



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب اظهار داشت: شهدا جان عزیز خود را فدا کردند تا یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن نیفتد و امروز به برکت خون شهدا به حدی از اقتدار دفاعی رسیده‌ایم که دشمنان جرأت دم زدن از گزینه نظامی را ندارند. 



وی تصریح کرد: دشمنان در مقابل اقتدار جمهوری اسلامی تاکتیک هجومی خود را عوض کرده و به جنگ نرم روی آورده‌اند و با استفاده از ابزار فضای مجازی به دنبال دور کردن نسل جوان ما از باورها و ارزش‌های دینی و انقلابی هستند. 



حجت‌الاسلام والمسلمین امجدیان گفت: ضرورت دارد در مقابل هجمه‌های دشمنان در فضای مجازی نیز جهاد تبیین و جهاد اکبر را انجام بدهیم. 



وی با اشاره به اینکه برای استفاده مطلوب از اینترنت و فضای مجازی نیاز به مهارت «سواد رسانه» است، عنوان کرد: والدین باید بر فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی هم نظارت داشته باشند و هم در کنار آن‌ها باشند. 



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب افزود: والدین همان طور که برای برای معیشت خانواده تلاش می‌کنند از لحاظ خوراک رسانه‌ای نیز باید برای خانواده خود کم نگذارند. 



حجت‌الاسلام والمسلمین امجدیان بیان داشت: اینترنت و فضای مجازی بد نیست بلکه از طریق فضای مجازی می‌توان نادانسته‌های خود را جستجو کنیم و با دسترسی به منابع معتبر، دین خود را کامل کنیم. 

وی افزود: همه دشمنان به دنبال دور کردن مردم از فرهنگ ایثار و شهادت و به انحراف کشاندن قشر جوان و نوجوان ما هستند بنابراین وظیفه ما در فضای مجازی جهاد کبیر است. 



حجت‌الاسلام والمسلمین امجدیان با اشاره به دسیسه‌های دشمنان، به ماجرای کشور آندلس قدیم (اسپانیای کنونی) اشاره کرد که ۸۰۰ سال اسلام در آن بوده که با توطئه استعمار و استکبار جوانان آن را به فساد کشیدند و مثل آب خوردن دین را از آن‌ها گرفتند. 



وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات پرداخت و گفت: مردم باید مراقبت کنند چرا که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و بزرگ جلوه دادن مشکلات است و حضور مردم پای صندوق‌های رأی بالاترین تودهنی به آمریکا و اسرائیل است. 



حجت‌الاسلام والمسلمین امجدیان خاطرنشان کرد: با نگاهی به اخبار کشورهای منطقه و همسایه می‌بینیم امنیت امروز ما مدیون خون شهداست و این بالاترین و هدیه جمهوری اسلامی برای ماست که در سایه امنیت می‌توانیم برای معیشت و اقتصاد خود برنامه‌ریزی و تلاش کنیم. 

وی افزود: یکی از علل ماندگاری جمهوری اسلامی شهدا هستند و ما باید حافظ آرمان شهدا باشیم چون شهدا، پدر، مادر، زن، بچه و خانواده خود را گذاشتند و برای حفظ وطن و اسلام رفتند و ما باید قدردان خانواده معظم شهدا باشیم. 

 

در حاشیه این مراسم نورانی نمایشگاه آسیب‌های فضای مجازی و حضور پرشور در انتخابات برپا گردید.

این آیین معنوی به همت پایگاه شهیده مریم فرهانیان روستای علی آباد حوزه مقاومت حضرت فاطمه(س) ناحیه اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

 

تودهنی اصلی به آمریکا پای صندوق‌های رای است
تودهنی اصلی به آمریکا پای صندوق‌های رای است

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد