سردار رادان:

مالخرها دیگر آرامش نخواهند داشت

کد خبر: 310510
|
15:01 - 1402/10/22
نسخه چاپی
مالخرها دیگر آرامش نخواهند داشت
فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد بر اهتمام جدی پلیس برای برخورد قاطعانه با سرقت‌ها خبر داد و گفت: مالخرها دیگر آرامش نخواهند داشت.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ سردار احمدرضا رادان در سفر به استان خراسان رضوی از نمایشگاه کشفیات یک‌هزار گوشی تلفن همراه سرقتی پلیس مشهد در اجرای طرح اقتدار بازدید کرد و پس از گفت‌وگو با عاملان سرقت‌ها و مالخران گفت: امروز شاهد بودیم بعضی از این سارقان حداقل روزی 5 تا 6 سرقت گوشی تلفن همراه داشتند، این به آن معنی است گویا آن چیزی که برای سارقان تمامی ندارد ادامه سرقت‌هاست.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما امسال را سال سختی برای مالخران اموال مسروقه اعلام کرده‌ایم و در همه استان‌ها کار اطلاعاتی و برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و برخورد قضائی قاطعانه با آنها صورت گرفته است و ادامه می‌یابد.

وی توجه به 2 نکته را ضروری دانست؛‌ نکته اول این که مردم عزیز مراقبت بیشتری داشته باشند و اسباب و موقعیت برای سرقت را از سارقان بگیرند و نکته دوم تداوم و قاطعیت برخورد با مالخران است.

سردار رادان تصریح کرد: به مردم عزیز قول دادیم در بحث سرقت و معتادان متجاهر کاری کنیم دغدغه آنها کمتر شود و به‌زودی طرح کنترل الکترونیکی سارقان سابقه‌دار را با موافقت رئیس قوه قضائیه و دادستانی‌کل آغاز خواهیم کرد.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: در آینده نزدیک سارقانی که بیش از 4 مورد محکومیت کیفری دارند و جزو سارقان سابقه‌دار هستند تحت کنترل الکترونیکی قرار می‌گیرند و اهتمام فراجا در این مأموریت جدی است.

وی گفت: این طرح در سه استان آغاز و پس از آن در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

 

انتهای خبر/