فرماندار اسلام‌آبادغرب:

برگزاری جلسات انتخاباتی در ادارات ممنوع است

کد خبر: 310501
|
13:39 - 1402/10/19
نسخه چاپی
برگزاری جلسات انتخاباتی در ادارات ممنوع است
فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: برگزاری جلسات و نشست‌های انتخاباتی در ادارات ممنوع است و با مدیران متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حمیدرضا کرمی اظهار داشت: بارها در جلسات شورای اداری اعلام شده که یکی از وظایف ما مدیران و کارکنان دولت پرداختن به چهار مؤلفه فرامین مقام معظم رهبری انقلاب درخصوص انتخابات مبنی بر سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت انتخابات است. 

فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: هنه مدیران و اعضای شورای اداری شهرستان  همان‌گونه که اطلاع و آگاهی دارند دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود و باید با تمام توان آماده اجرای انتخابات پرشور و بی‌طرف باشیم. 

وی تصریح کرد: از آنجایی که بر اساس قانون و مقررات انتخابات مدیران دولتی و کارکنان از برگزاری جلسات و نشست‌های انتخاباتی در محل کار منع شده‌اند، لذا به همه مدیران و اعضای شورای اداری اعلام می‌شود از برگزاری هرگونه جلسه، نشست و یا تجمع تحت عنوان حمایت از کاندیدای خاصی در محل کار امتناع و این موضوع به کارکنان تحت امر نیز ابلاغ شود. 

کرمی بیان داشت: همه مسئولان در شهرستان موظف هستند زمینه حضور و مشارکت مردم را فراهم و از هرگونه جانبداری به نفع یا علیه کاندیداها خودداری کنند. 

فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب خاطرنشان کرد: در صورت‌عدم رعایت مقررات انتخابات با مدیران متخلف برابر قانون برخورد و به تخلفات اداری معرفی خواهند شد. 


انتهای خبر/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد