وزیر دفاع در گفتگو با دانا:

رژیم صهیونیستی در آتش خشم ملت ها غرق خواهد شد

کد خبر: 310496
|
17:07 - 1402/10/18
نسخه چاپی
رژیم صهیونیستی در آتش خشم ملت ها غرق خواهد شد
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: رژیم صهیونیستی فرعون های کودک کشی هستند که در آتش خشم ملت ها غرق خواهد شد و حتما تبعات این همه جنایت را خواهد دید.

به گزارش اسلام آباد خبر ،امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با تاکید بر اینکهرژیم صهیونیستیفراعین کودک کشی هستند که در آتش خشم ملت ها غرق خواهد شد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی حتماً تبعات این همه جنایت را خواهد دید، همانگونه که مردم دنیا آن را محکوم می‌کنند.

وی افزود: حتماً این اتفاقات که در آینده برای آن‌ها خواهد افتاد، نشان خواهد داد چیزی که در طول تاریخ برای جنایتکاران اتفاق افتاده و عبرتی تاریخی است، برای آن‌ها نیز اتفاق خواهد افتاد.

جنگ باید هر چه سریعتر متوقف شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تداوم جنگ، تأکید کرد: در حال حاضر، توصیه ما به همه این است که باید به سرعت این جنگ را متوقف کرده و از گسترش آن جلوگیری نمایند.

امیر سرتیپ آشتیانی گفت: ما نیز در همین مسیر حرکت می‌کنیم و این‌هایی که با عناد، لجبازی و پافشاری در کشتار مردم مظلوم و مقتدر فلسطین درگیر هستند، قطعاً به ضرر خودشان خواهد بود. بنابراین، توصیه می کنیم همه تلاش کنند تا هر چه سریعتر این جنگ متوقف شود.