امام جمعه اسلام آبادغرب:

حادثه تروریستی کرمان نشانه استیصال دشمنان است

کد خبر: 310473
|
17:27 - 1402/10/15
نسخه چاپی
حادثه تروریستی کرمان نشانه استیصال دشمنان است
امام جمعه اسلام آبادغرب با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان گفت: این حادثه نشانه استیصال دشمنان، وحشی‌گری و بی‌منطقی دشمنان است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام روح‌الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر شهیدان مرصاد با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جامعه مداحان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار نکات مهمی در باب جهاد تبیین اشاره داشتند که مهم و قابل تذکر است چون برای چندمین بار است که مقام معظم رهبری درخصوص اصل جهادتبیین و مولفه‌های آن تأکید می‌نمایند.

وی افزود: تأکیدات مقام معظم رهبری، نشان از ترک فعل برخی اقشار است چرا که در برخی از سرفصل‌های جهاد تبیین لازم است اقشار مختلف جامعه خودجوش به میدان بیایند و نیاز نیست رهبری تک به تک برای هر قشری تذکر بدهد.

وی اضافه نمود: مقام معظم رهبری در این دیدار به عزیزان مداحان درخصوص جهاد تبیین یادآوری نمودند که این نشان از اثرگذاری و اهمیت مخاطبین این قشر است که مورد توجه معظم‌له می‌باشد چون جمع کثیری از مردم و به ویژه جوانان مخاطب مداحان هستند که این تریبون و این سنگر باید قدر دانسته شود.

امام جمعه اسلام آبادغرب عنوان کرد: الحمدلله با ارشادات مقام معظم رهبری تمام نمایندگان و داوطلبان «تهران» تأیید صلاحیت شدند و جریانات سیاسی مختلف از این وسعت نظر و همت بلند امام انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای بهره‌مند شدند و این نشان می‌دهد معظم له نگاه پدرانه خود را به اقشار و آحاد ملت دارند.

وی افزود: انتظار داشتیم در شهرستان اسلام آبادغرب نیز شورای نگهبان به نگاه بلند مقام معظم رهبری توجه بیشتری داشته باشد و زمینه حضور همه سلیقه‌ها را در انتخابات فراهم می‌کردند که رد صلاحیت اکثریت افراد شاخص موجب دغدغه برخی از مردم شده است.

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: نگاه گستره به انتخابات فقط یکی از راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات است البته پاکسازی و پالایش ادارات از وجود افراد فاسد، خدمت بی‌منت به مردم، تکریم ارباب رجوع، مردمی بودن مسئولین، عدم تبعیض و وِیژه‌خواری نیز می تواند راهکاری برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشد.

وی بیان داشت: اظهار رضایت مقام معظم رهبری از مدیریت استان کرمانشاه مایه افتخار برای مسئولین، استاندار و شورای اداری استان و نمایندگان استان کرمانشاه در بخش‌هایی که کمک کرده‌اند، این خبرها امید بخش است و تأیید ضمنی مقام معظم رهبری را باید قدر بدانیم.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: انتظار است مسئولین و نمایندگان استان کرمانشاه توجه ویژه‌ای به طرح ملی پتروشیمی اسلام آبادغرب داشته باشند و کمک کنند این کارخانه و این صنعت که حدود 30 درصد پیشرفت نداشته است نشان ترک فعل برخی از مسئولین و نمایندگان استان کرمانشاه است.

امام جمعه اسلام آبادغرب با محکوم نمودن حادثه تروریستی کرمان گفت: این حادثه نشانه استیصال دشمنان، وحشی‌گری و بی‌منطقی دشمنان است که به خانواده شهدا، ملت ایران و مقام معظم رهبری تسلیت می‌گوییم.

وی افزود: در طول تاریخ نمونه‌های فراوانی از این شرارت‌ها داریم که به زیارت اهل بیت(ع) رفتند که در حق آنها جنایت‌ها کردند و خطاب به داعشیان و حامیان آنها می‌گوییم؛ ای بزدلان ما همچون شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان هستیم و با این اقدامات از اهداف خود عقب نمی‌نشینیم چون اعتقاد داریم مهدی صاحب الزمان(عج) با لشکری از شهدا خواهد آمد و امیدواریم توفیق شهادت در رکابش را داشته باشیم.

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: آنچا در حاشیه این حوادث غم‌انگیز قلب ملت ایران را آزار می‌دهد این است که؛ برخی افراد بعنوان استاد دانشگاه بدنبال چهره پلید اسرائیل و آمریکا هستند که این از حماقت گذشته و بلکه عناد با جمهوری است که جبهه اصلاحات باید تکلیف این دلقک را خودشان مشخص کنند و پالایش را انجام بدهند.

 

انتهای خبر/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد