فرماندار اسلام‌آبادغرب خبر داد:

پرداخت بیش از 11 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 310461
|
18:47 - 1402/10/11
نسخه چاپی
پرداخت بیش از 11 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در اسلام‌آبادغرب
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: در طرح‌های مشاغل خانگی تعداد ۱۱۶ طرح با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حمیدرضا کرمی عصر امروز دوشنبه در جلسه شورای اشتغال شهرستان اسلام‌آبادغرب، اظهار داشت: با توجه به تأکید استاندار کرمانشاه جلسه شورای اشتغال به صورت هفتگی برگزار می‌شود و مدیران عضو این جلسه باید اولویت کار خود را مبحث اشتغال قرار دهند. 

فرماندار اسلام‌آبادغرب با اشاره به دیوان‌سالاری اداری و سختگیری بانک‌ها در تشکیل پرونده‌ها، گفت: زمان تشکیل پرونده‌های اشتغال تا پرداخت تسهیلات باید به کوتاه‌ترین زمان کاهش یابد. 

وی تصریح کرد: از تعداد ۳ هزار و ۱۰۵ نفر تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی تاکنون ۲ هزار و ۸۴۸ نفر به میزان ۹۱درصد محقق شده است. 

کرمی گفت: در بحث طرح‌های مشاغل خانگی تعداد ۱۶۳ طرح با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، ۹۵۲ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد متقاضیان ۱۱۶ طرح با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند. 

فرماندار اسلام‌آبادغرب با حائز اهمیت خواندن کارگروه اشتغال ضمن تأکید بر حضور به‌موقع اعضا در جلسه از ورود برخی از مدیران بانک‌های شهرستان که با تاخیر در جلسه حاضر شدند ممانعت به عمل آورد. 

بیژن رضایی؛ مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اسلام‌آبادغرب در این جلسه گزارش ثبت اشتغال شهرستان در سامانه رصد و تبصره ۱۸ را توسط دستگاه‌های اجرایی تشریح کرد. 

وی با اشاره به آمار بیکاری شهرستان اسلام‌آبادغرب، بر اهمیت ایجاد اشتغال تأکید کرد و گفت: طرح‌های زودبازده و کارگاه‌های کوچک نقش مهمی در اشتغال پایدار و درآمدزایی خانواده‌ها دارند. 

در این جلسه مشکلات تسهیلات برخی از متقاضیان که حضور داشتند توسط مدیران و بانک‌های عامل رفع شد. 

 

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در اسلام‌آبادغرب

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها