«جهان‌مرد» روایتی از زندگی سردار دل‌ها از شبکه‌یک

کد خبر: 310440
|
20:49 - 1402/10/06
نسخه چاپی
«جهان‌مرد» روایتی از زندگی سردار دل‌ها از شبکه‌یک
مجموعه مستند ۱۰ قسمتی «جهان مرد» هر شب ساعت ۲۳:۱۵ تا روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان،«جهان مرد» داستان کودکی تا شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و چهل سال فعالیت جهادی ایشان در غرب آسیا را روایت می‌کند.

داستان در موقعیت‌ها و مجاهدت‌های دلاورانه سردار دل‌ها در زمان دفاع مقدس، حاج قاسم در سیستان و بلوچستان، لبنان، جنگ ۳۳ روزه، عراق بعد صدام، سوریه، عراق، داعش و فلسطین به تصویر کشیده شده است.

طی این ۱۰ قسمت با ۱۶ نفر از نزدیکان و همرزمان حاج قاسم سلیمانی نظیر: سهراب سلیمانی، برادر حاج قاسم، محمود و علی سلیمانی، همرزم و اقوام حاج قاسم، جابر انصاری، سخنگوی سابق وزارت خارجه، اسداللهی، تحلیل گر منطقه، صفی الدین عبدالله، نماینده حزب الله در ایران، اکبری، سفیر ایران در سوریه، مسجدی، سفیر سابق ایران در عراق، پلارک، مسئول سابق بازسازی عتبات، فالح فیاض، رئیس حشدالشعبی عراق، کاظمی قمی، سفیر سابق ایران در عراق، فتاحی و شهریاری، همرزمان حاج قاسم در جنوب شرق و جعفر اسدی، همرزم حاج قاسم در سوریه گفت‌وگو شده است.

«جهان مرد» به سردبیری میکائیل دیانی تهیه شده در بنیاد مکتب حاج قاسم و گروه معارف اسلامی شبکه یک هرشب تا ۱۴ دی ماه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ساعت ۲۳:۱۵ به مدت زمان ۶۰ دقیقه از شبکه یک روی آنتن می‌رود.