امام جمعه اسلام آبادغرب:

مجلس عامل تمام نقاط قوت و ضعف کشور

کد خبر: 310349
|
14:45 - 1402/09/10
نسخه چاپی
مجلس عامل تمام نقاط قوت و ضعف کشور
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: ریشه تمام نقاط قوت و ضعف کشور را در مجلس جستجو کرد چرا که مجلس جایگاه رفیعی است و مرجع تصمیم گیری درباره سرنوشت مردم است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر شهیدان مرصاد با اشاره به دیدار معظم رهبری با بسیجیان گفت: رهبری نکات ارزشمندی را بیان فرمودند که برخی از این نکات قابل تحلیل، تأمل و توجه است.

وی افزود: طوفان الاقصی که به عنوان یک اتفاق مهم و یک شکست سنگین در طول هفت دهه اخیر برای رژیم صهیونیستی از آن یاد می‌شود، می‌توان گفت تدبیر امام راحل ما بود چون آن زمان که بسیج را تشکیل می‌دادند، این نگاه بلند امام خمینی رحمه الله علیه مبنی بر تشکیل جبهه مقاومت و هسته‌های بسیج در سراسر دنیا خیلی قابل تأمل بود.

امام جمعه اسلام آبادغرب عنوان کرد: امروز طوفان الاقصی، استقامت در محور مقاومت ناشی از تفکر بسیجی و بصیرت امام راحل است چون امروز تفکر بسیجی دیگر منحصر به جمهوری اسلامی نیست چون شاهد گسترش این تفکر در کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین و اروپا هستیم.

وی افزود: ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل امروز در مقابل گروه چند هزار نفره حماس درمانده شده است و امروز در شرایطی طرح آتش بس می‌دهند که واقعاً مجبورند که طرح حماس را بپذیرند و اگر با وحشی‌گری مجدد حمله را آغاز می‌کنند به خاطر گرفتن یک امتیاز برای مذاکرات است که موفق نمی‌شوند.

خطیب جمعه اسلام آباد غرب گفت: رژیم صهیونیستی در این مدت از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است؛ و از بمباران مدارس و بیمارستان‌ها، کشتن زنان و کودکان بی‌گناه و پاره کردن شکم زنان باردار و و کشتن خبرنگاران همه نوع جنایت را در حق مردم فلسطین انجام داده‌اند.

وی افزود: با جنگ و درگیری نمی‌شود از مقاومت و حماس امتیاز گرفت و به فرموده مقام معظم رهبری راه حل امروز فلسطین تشکیل دولت مردمی با حضور صاحبان اصلی این سرزمین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی است.

حجت الاسلام زمانی موسوی با گرامی‌داشت سالروز شهادت آیت الله مدرس گفت: شهید مدرس یکی از شخصیت‌های والامقام کشور ماست اون که بیشترین تاثیر و نفوذ را در شخصیت امام خمینی (ره) داشتند و بصیرت و دلسوزی امام(ره) متأثر از شخصیت شهید مدرس استسالروز شهادت ایشان به نام روز مجلس نامگذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: امام فرمودند؛ مجلس در راس امور است و امور یعنی؛ مسائل سیاسی، اقتصادی، بهداشت، سلامت جسم و روح و روان مردم که اگر اصلاح این مسائل را و ریشه تمام نقاط قوت و ضعف کشور را در مجلس جستجو کرد چرا که مجلس جایگاه رفیعی است و مرجع تصمیم گیری درباره سرنوشت مردم است.

امام جمعه شهرستان گفت: اگر امروز در کشور یا در استان و شهرستان مشکلاتی داریم و به دنبال بهتر شدن وضعیت هستیم باید حتماً دقت لازم را در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

وی با اشاره به وظایف کاندیداها، نمایندگان، مجریان انتخابات و شورای نگهبان گفت: در این امور باید رضای خداوند را در نظر داشته باشیم چون باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشیم.

وی با تقدیر از زحمات دادستان شهرستان و همکاران ایشان کسب عنوان داستان نمونه در حوزه صلح و سازش را به ایشان تبریک گفت و برای ایشان آرزوی توفیق نمود.

امام جمعه شهرستان با تقدیر از اقدامات بهزیستی در راستای خدمات رسانی به جامعه هدف خود، خواستار توجه بیش از پیش به جامعه معلولان و افزایش حقوق و معیشت ایشان شد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها