به مناسبت آغاز هفته بسیج صورت گرفت؛

دیدار بسیجیان با امام جمعه اسلام‌آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 310319
|
12:29 - 1402/08/29
نسخه چاپی
دیدار بسیجیان با امام جمعه اسلام‌آبادغرب+تصاویر
به مناسبت آغاز هفته بسیج فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب به همراه جمعی از مدیران و بسیجیان این شهرستان با امام جمعه دیدار کردند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت آغاز هفته بسیج فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب به همراه جمعی از مدیران و بسیجیان این شهرستان با امام جمعه دیدار کردند.

 

 حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام‌آبادغرب در این دیدار با اشاره به حوادث و رخدادهای امروزجهان و منطقه، نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد و اظهار داشت: اینها از نسل کسانی هستند که شمشیر بر روی اهل بیت (ع) کشیدند و انشاءالله با ظهور امام زمان (عج) نابود خواهند شد. 

وی با تبریک هفته بسیج و میلاد با سعادت حضرت زینب (س) با یادآوری این فرموده امام (ره)؛ «بسیج شجره طیبه است» گفت: برای بسیج شاید مفهومی بالاتر از نتوانیم ذکر کنیم. 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: برای شناخت و تبیین «بسیج» باید اهداف و آرمان‌های بانیان و بنیانگذاران بسیج را بیشتر بشناسیم. 

وی عنوان کرد: بسیج بالاتر از یک ایده و اندیشه در فکر امام (ره) به وجود آمد همانگونه که تشکیل انقلاب در فکر امام خمینی (ره) افتاد؛ الهام وحی گونه تشکیل بسیج در قلب امام خمینی (ره) از رخدادهای معمولی بدور است و در امورات برنامه‌ریزی بشری نمی‎‌گنجد. 

حجت الاسلام زمانی موسوی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) زمانی که حرکت خود را آغاز کرد، نه عِده و نه عُده‌ای داشت و حتی دوستان با نگاه خیرخواهانه، امام (ره) را از تقابل با حکوکت پهلوی و موضع‌گیری در مقابل استکبار و اسرائیل منع می‌کردند اما بخاطر نیروی ایمان و قلب پاک امام (ره) نور الهی بر قلب امام (ره) تابید و دستورات تشکیل بسیج را داد. 

در این دیدار که صبح امروز در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد؛ سرهنگ یوسف‌وند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در ابتدای جلسه با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب (س) وهفته بسیج، یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای بسیجی و ۱۲۸۳ شهید این شهرستان را گرامی داشت. 

وی اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی برای معرفی خدمات «بسیج» به مردم است و یکی از مهمترین اقدامات ویژه بسیج، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است که در همه کشورهای مقاومت منطقه در حال الگو برداری است. 

سرهنگ یوسف‌وند خاطرنشان کرد: بسیج در همه اقشار افتخار آفرین است و در دفاع مقدس بسیج به خوبی روند جنگ را عوض کرد. 

وی افزود: با وجود دشمنان فراوان جمهوری اسلامی و نقشه‌های شوم دشمنان برای مسلمانان امروز بیشتر به درایت و دور اندیشی امام راحل برای تشکیل نیروی بسیج با الهام الهی پی می‌بریم. 

فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب بیان داشت: کشورهای جبهه اسلامی و محور مقاومت از جمله «حماس» از بسیج الگوبرداری نموده‌اند و اخیراً حماسه‌ای را رقم زد و در عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی ارتش رژیم صهیونیستی را در هم شکست. 

وی ابراز داشت: بسیج در همه بحران‌ها نظیر سیل، زلزله، کرونا و حتی در فتنه‌ها پای کار انقلاب و در خدمت مردم بوده و در محرومیت‌زدایی، ساخت خانه برای محرومین، جهاد آبرسانی و در اقدامات فرهنگی راهیان نور نقش بسیج بارز است.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد