یادداشت؛ علی احمدیان

مقاومت دشمن‌شکن

کد خبر: 310317
|
17:54 - 1402/08/10
نسخه چاپی
مقاومت دشمن‌شکن
صبر و استقامت جبهه مقاومت همراه با دفاع مشروع در برابر جنایات اسرائیل، این رژیم کودک‌کش را با چالش جدی مواجه کرده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  علی احمدیان فعال رسانه در یادداشتی به تبیین مقاومت دشمن‌شکن پرداخته است.



امام خمینی(ره) فرمودند: «باید در مقابل ابرقدرت‌ها مقاومت کرد» که این فرموده امام راحل هم درخصوص مقاومت چندین ده ساله ملت ایران در برابر ظلم رژیم پهلوی تا به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب در سال 1357 و هم درخصوص مقاومت 8 ساله ملت ایران در دوران دفاع مقدس در برابر ابرقدرت‌های جهان صدق می‌کند.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت ۶۵۵۵ شهید استان لرستان با اشاره به مظلومیت‌ توام با صبوری و اقتدار مردم غزه در مقابل جنایات مداوم رژیم صهیونیستی، تأکید کردند: رژیم زخم‌خورده و ازپاافتاده اشغالگر در حال گرفتن انتقام ضربه کاری رزمندگان فلسطینی از مردم غزه است اما بدون تردید و با وجود همه حمایت‌های اشرار عالم و همدستی قطعی آمریکایی‌ها در جنایات صهیونیست‌ها، این همه ظلم و جنایت، در نهایت راه به جایی نمی‌برد و در این قضیه و قضایای آینده، پیروزی از آن ملت فلسطین است.

در زمانی‌که سال‌ها پیش کلمات «صدور انقلاب»از سوی امامین انقلاب مطرح شده بود برخی شاید تصور و پیش بینی درستی از این موضوع نداشتند و حتی دشمنان تعابیر و تفاسیر غیر دقیقی درخصوص این موضوع و تقابل با آن در اتاق فکرهای خود مطرح می کردند.
اما امروز اگر به شکل گیری جبهه مقاومت در کشورهای مسلمان یمن، سوریه، عراق، لبنان و فلسطین دقت کنیم به وضوح مشاهده می‌شود که مبارزین مسلمان جبهه مقاومت با تأسی از جوانان مومن و انقلابی «ایران اسلامی» به ندای ولایت لبیک گفته و آماده فدا کردن جان خود در راه عزت و ارزش‌های والانی انسانی و اسلامی هستند.
بدیهی است؛ خیزش حق‌گرایی در برابر کفر و شرک در کشورهای اروپایی غربی و آمریکایی، به وضوح نشانه وزش نسیم روح‌بخش اسلام و بیداری اسلامی در این عصر است که شرح آن جهاد تبیین مفصلی را می‌طلبد.
ملت مسلمان ایران اسلامی و به ویژه مردم و رزمندگان اسلام در جبهه‌های غرب و جنوب کشور با جنایات رژیم بعث عراق و کشتار مردم بی‌دفاع و بی‌گناه را در بمباران‌ها و موشک باران‌های صدامیان و دولت‌های حامی آن هنوز از یاد نبرده‌اند و امروز جنایات وحشتناک رژیم غاصب اسرائیل و کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه و بمباران بیمارستان‌ها مدرسه‌ها و خانه‌های مسکونی مردم فلسطین تداعی کننده خاطرات تلخ صدامیان برای ملت ایران است.
اما ملت ایران خم به ابرو نیاورده و با تقدیم بیش از 200 هزار شهید گلگون کفن، ایمان و استقامت خود را به رخ جهانیان و استکبار کشیدند و در عمل ثابت کردند خون بر شمشیر پیروز است و خداوند به پاس ایمان و استقامت این ملت به ایشان عزت و اقتدار در برابر دشمنان را عنایت فرموده است.
جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی در زمانی که ابرقدرت‌ها حتی از فروختن سیم خاردار به جمهوری اسلامی خودداری می کردند بیکار ننشسته و همزمان با مبارزه میدان در دوران دفاع مقدس و پس از آن با کمک جوانان نخبه این آب و خاک تصمیم گرفتند مقاومت کنند و روی پای خود بایستند تا امروز«ایران قوی» در زمینه‌های متعدد علمی، دفاعی و صنایع مختلف حرفی برای گفتن داشته باشد.
امروز شاهد هستیم ملت فلسطین و مردم مقاوم غزه در عین مظلومیت با الگو برداری از ملت مقاوم و شهیدپرور ایران، راه درست «شهادت» و «مقاومت» را برای آزادی در پیش گرفته است و سربلندی و پیروزی در این مسیر است چرا که پیروزی مقاومت به معنای کلمه «ایمان» و «استقامت» در برابر دشمنان دین خدا، وعده تخلف ناپذیر خداوند است و از سوی دیگر «جبهه مقاومت» دیگر یک گروه منطقه‌ای نیست که با حمله اسرائیل از بین برود، بلکه مقاومت یک تشکل جهانی برای فراهم نمودن مقدمات ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) و در پیروزی آن شکی وجود ندارد.

و امروز شاهد هستیم با وجود سفر مسئولین بلندپایه غربی برای روحیه دادن و تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی، این رژیم منحوس، هنوز به خود نیامده و با دستپاچگی تمام برای جبران شکست غیر قابل ترمیم خود (به تعبیر رهبر معظم انقلاب) در عملیات طوفان الاقصی دست به کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع و مردم مظلوم غزه می‌زند.

و این چنین است که امام خامنه‌ای اول؛ بخاطر شناخت راهبرد دشمنان و تحلیل‌های دقیق سیاسی و دوم؛ بدلیل وصل بودن به چشمه رحمت الهی و تفسیری دقیق و روشن از آیات و روایات قرآنی ارائه می‌دهند، وعده خداوند را حق می‌دانند و می‌فرمایند؛ آینده، پیروزی از آن ملت فلسطین است. 
فعال رسانه؛ علی احمدیان

 

 

 

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد