فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

جهادتبیین و خدمت‌رسانی لازمه امیدآفرینی به جامعه است/اجرای بیش از 200 برنامه ویژه هفته بسیج در اسلام آبادغرب

کد خبر: 310314
|
17:10 - 1402/08/30
نسخه چاپی
جهادتبیین و خدمت‌رسانی لازمه امیدآفرینی به جامعه است/اجرای بیش از 200 برنامه ویژه هفته بسیج در اسلام آبادغرب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام‌آبادغرب با بیان اینکه؛ جهادتبیین و خدمت‌رسانی لازمه امیدآفرینی به جامعه است، از اجرای بیش از 200 برنامه ویژه هفته بسیج در اسلام آبادغرب خبرداد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار ما،  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ولادت حضرت زینب(س) و هفته بسیج را تبریک گفت.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب  با اشاره به حوادث منطقه و جنایت و نسل‌کشی اسرائیل برعلیه مردم مظلوم فلسطین یاد شهدای غزه را گرامی داشت و گفت: امام خمینی(ره) فرمودند؛ «آمریکا شیطان بزرگ است» و «اسرائیل یک غده سرطانی است» که با رخدادهای امروز جهان، و با گذشت حدود نیم قرن از عمر انقلاب تازه مردم دنیا معنای این کلام امام(ره) را فهمیده‌اند.

وی افزود: این ددمنشی و جنایات امروز اسرائیل با حمایت و پشتیبانی آمریکا برعلیه مردم مظلوم غزه انجام می‌شود.

سرهنگ یوسف‌وند بیان داشت: آمریکا با سلطه و نفوذ خود در بین کشورهای عربی که ادعای مسلمانی دارند کاری بر سر آنها آورده که در مقابل جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی سکوت کرده‌اند  و حتی حاضر نیستند این جنایات سخیف را محکوم کنند

 

سرهنگ یوسف‌وند با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص بسیج خاطرنشان کرد: بسیج پاره تن مردم است و در دوره‌ای حضور بسیج زنده بودن انقلاب را نشان می‌دهد.

وی افزود: برنامه‌های هفته بسیج  در دو سرفصل فرمان اعتلای بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی شده و برنامه‌های بسیج نیز هم در طول سال و هم در هفته بسیج در سه محور؛ جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت‌رسانی برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت: مسئولین سازمان‌ها، ادارات و نهادها باید دستاوردهای انقلاب و نظام را به مردم معرفی نمایند چون دشمن بدنبال این است که امید را از مردم ما بگیرد و فضای کشور را تیره و تار نشان دهد که لازم است با جهاد تبیین و جهاد خدمت‌رسانی امید را به جامعه تزریق کنیم.

وی افزود: خدمت‌رسانی یکی از مولفه‌های اقدامات بسیج است که در بحث محرومیت‌زدایی، جهاد آبرسانی و ساخت خانه‌های محرومین، کمک به افراد نیازمند جامعه در سرلوحه اقدامات ایشان قرار دارد.

سرهنگ یوسف‌وند با اشاره به شعار امسال هفته بسیج «بسیج؛ امید ملت ایران» یادآور شد: بسیج بزرگترین شبکه مردمی در ایران و درجهان است و این تفکر بسیجی در همه اقشار مردم و مسئولین وجود دارد که انشاءالله باید تقویت شود و در هفته بسیج مکتب بسیج به منصه ظهور برسد.

وی خاطرنشان کرد: درهفته بسیج بیش از ۲۰۰ برنامه در 40 عنوان در شهرستان شامل؛ دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، نشست بصیرتی و روشنگری، مسابقات ورزشی، کارگاه های مهارتی و توانمندسازی، فضا سازی و اجرای جشن‌های ولادت حضرت زینب(س) در پایگاه‌ها، مساجد و اقشار مختلف بسیج، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان پیشرفت، برپایی ایستگاه صلواتی، میز خدمت ادارات، افتتاح منزل محرومین، رژه موتوری و رژه نمایش اقتدار بسیج اجرا خواهد شد.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب تصریح کرد: در این برهه از زمان نیاز است این تفکر بسیجی که در همه ادارات و جامعه ما وجود دارد برجسته‌تر از گذشته به نمایش گذاشته شود چون الحمدلله به واسطه همین تفکر بسیجی جمهوری اسلامی با اقتدار در مقابل تمامی دشمنان ایستاده و نه تنها از ملت ایران بلکه از مظلومین دنیا حمایت می‌کند و اگر چنین اقتداری نبود گرگ‌های جهان که چنگ و دندان برای ملت ما تیز کرده‌اند به ملت ما حمله می‌کردند.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد